Suzuki DL 650 V-Strom (2008)

Vlastník mili001
Vloženo 17.9.2013
Aktualizováno 15.3.2015

Vloženo: 05.08.2019, Uskutečněno: 05.08.2019, Zhlédnuto: 6x

V pátek zajímavá cesta přes Český Brod , Lysou nad Labem a Benátky nad Jizerou. Tím jsme se vyhnuli pátečnímu blázinci na výjezdu z Prahy a pak už jen krásná cesta do České Kamenice. Penzionek v bývalém zahradnictví uprostřed města byl pohlazení na duši. V sobotu vyrážíme po krásný silnici přes Chřipskou do Rumburku, kde jsem měla pár typů, co chci vidět . Nebyli jsme tu poprvé, ale když si člověk o daném místě něco předem přečte, vidí víc. No vidí když najde třeba památník obětí Rumburské vzpoury mi navigace najít nechtěla, zato jsme projeli všechny možný uličky a kruháky několikrát Nakonec jsem ho viděla z rozhledny Zajímavá je i Šmilovského ulice s tradičními lužickými podstávkovými domy, morový sloup , Loreta .Tak nějak nejvíc na mne zapůsobila obrovská budova gymplu, jejíž zelená střecha je vidět při sjezdu do města, jen jsem si myslela, že to je bývalý zámek. Rozhledna Dýmník , oběd, keltský Strom života, bouřka, slejvák ,kafe slejvák horký maliny a konečně sluníčko a zpátky ve městě. Místo budovy zámku dvůr bývalého pivovaru, zámek vedle, nehezký. Jedem směr Trojmezí přes Varnsdorf. Raději z polský strany, tam není tolik nesmyslných zákazů jako u nás a třeba se dá dojet až na místo Dalo Gradštejn je hrad krásně viditelný ze státovky, z blízka ne, vojenský objekt kynologů. Berem zpáteční směr na Kamenici se zastávkou ve Sloupu. Off roude lesem, navigace se prostě v sobotu vytáhla mám trénink z Rumunska, dávám to Nakonec jsme stihli i západ slunce z Panské skály.
V neděli jedeme přes Hřensko, kterýmu je lepší se o víkendu vyhnout, do Děčína a Děčínský Sněžník, Tiské skály. Z Ústí okolo Labe sami na silnici, všichni frčeli na dálnici , do Lovosic a Čížkovic na milej pokec s kamarádama. A krátkej víkend je pryč

JirkaMetal (1) napsal 27.08.2019 v 13:03

Ales600 (54) napsal 13.08.2019 v 12:52

tatíkPé (9) napsal 06.08.2019 v 23:30

Super.

• Znojmo 23 km

Na poslední chvíli jsme se přihlásili na Den Suzuki v Brně. Páteční výjezd z Prahy vyšel suprově. Kochací cesta přes Vysočinu, okolo Dukovan přes Moravský Krumlov do Vojkovic byla odměnou po náročným pracovním týdnu :-D

Vloženo: 27.08.2019
    Uskutečněno: 27.08.2019
  • Suzuki Day na okruhu v Brně

Fajn akce s prima lidma. Kategorie pro holky byla super , protože nás bylo pár a stihly jsme si víc zajezdit, než v jiných skupinách. A čtyři kola na okruhu byly fakt zážitek. :-DD :-DD :-DD

Vloženo: 27.08.2019
    Uskutečněno: 27.08.2019
  • Neplánuj improvizuj aneb cesta za Drákulou

Měli jsme před sebou krásné tři týdny dovolené a v plánu toulání po Karpatech. Západ a východ. Slovensko a Rumunsko. Vyjíždíme první prázdninovou sobotu směr Tovačov. Městečko, kde jsem ještě nebyla a chci cestou něco