PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 3.9.2013
Aktualizováno 2.10.2016
Zobrazeno 3 171x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 11.07.2016, Uskutečněno: 11.07.2016, Stav tachometru: 23814 km, Zhlédnuto: 15x, Firma: Wildmotors.cz Actionbike.de


Tak skoro po roce se chystáme jako KOPYTA RC do Brna, kde se pojede další závod Endurance poháru s agenturou Wildmotors. Pár dní před akcí ale je bohužel z důvodu partnera agentury endurance zrušen což ve finále bylo jedině dobře!!! Proč? Protože v Brně se mě nedaří mám tam blok v hlavě, Roumen tam jede poprvé a Ozzy srůstá ….. no prostě „ all star team“.
Víkend před odjezddem ještě chci vyřešit drobný problém na zadní brzdě vozu, kterým jedeme ovšem problém vyústí ve shánění brzdové hadice na „vochcávku“ 4x4 první generace …. No světe div se moc možností krom originálu fakt není:) Problém se nakonec vyřešil a v úterý dopoledne ve svátek C+M jsem naložil věci a po 13h se vydal pro Roumena a následně naložit daytonu. Operace šla jak po drátkách a nálsedoval přesun pro moji R6 a naložení. Vyjíždíme směr AMD Brno a cesta ubíhá i díky pokecu o všem co má dvě kola motor a letí to jak kráva.

Dorazíme do Brna lehce dříve a postavíme se do fronty před bránou protože tam jezdí jedna česká agentura co se přejmenovala takže zkoumáme obsazenost a nové věci ….. no řekl bych název nový, tváře staré a zbytek také. Shlédneme závod Open a následně na tribuně C open pitline kde nás zaujal pilot co jel Brno za 4:40,xx ….. nevěříme, že to je možné ale mám dva svědky ovem co se nestane tento borec začíná krvit úplně zrychlí je to vidět a je z toho čas 4:37,xx osobák. Následují volné jízdy aut kde je ještě větší sranda – Méďa Béďa , BMW, Opel Kadet a jako perla na volných tam jezdí Felda v kombíku před faceliftem. Následuje přesun do auta a čekání na otevření brány. Najedeme dovnitř a utáboříme se v rohu paddocku tam kde se najíždí na dráhu :) Plácek hezký a proti větru krytý ovšem má dva mínusy a to – rozvaděč je malý a voda je daleko. Docela fouká ale stan drží vedle postaví svůj hlavní štáb Mr.James 71 spoluorganizátor a tam musím smeknout měl pro nás pro všechny co se přihlásili přes Wildmotors připravenou složku kde krom podpisu osoby pro případ úrazu byl náramek (označení jezdců s Actionbikem) tak i transpondér !!! Super servis. Obratem tomu je mě přidělena funkce naražeče sudu :) za chvíli se točí pivo proudem a roztápíme gril. Přijede i Mr.Ozzy s KTM RC 390 „aka ČMELDA“ . Propuká obecné veselí a přípravy na zítra protože jak vím ze zkušenosti Actionbike a Wildmotors jsou rychlé agentury. Docela to teče do hrdla takže na lože se do vozu odeberu už v den svátku upálení Mistra Jana Husa.

Ráno vstávám mám od Ozzyho připravenou snídani, motorka má zaplé nahříváky takže v klidu si dávám snídani a připravuji se na skupinu C ( ano nejpomalejší) s tím ,že v poledne je regrouping takže vydržet tři dvacky a zatáhnout co to jde. No vyrážím na první dvacku a na trati je trochu chaos protože tahle skupina má jak lidi fakt začátečníky tak rychlejší jako jsem já ale i daleko rychlejší piloty takže krásně cvičím předjíždění. Druhá dvacka a jsem pár desetin za osobákem i při tom provozu a ve třetí dvacce mám osobák a jsem spokojen velmi takže klobáska na grill a pívo je odměna. Regrouping probíhá o pauze a tam přijde trochu šok protože jsem se katapultoval do skupiny A2 tzn druhá nejrychlejší s tím ,že v A1 jezdí páno Schröter a Folger piloti z kategorie MOTO2 k těm ale později.

Odpolední seance začíná dvackou kde už je to fakt rychlé a najdu si kamaráda na litrovém báwu. Naše kamarádství má takovýto průběh on mě dá na motor kde chce a já na brzdy mu to tam pošlu pokaždé až na poslední dvě kola mu trochu cuknu a na konci podle GPS je to další osobák. Pro dnešek splněno a mám ještě dva tréninky takže předposlední runda je ve znamení tréninku plynulosti a jízdy bez brzd. Docela to jde i když při sjezdu dolů ke stadionu o tu brzdu psychicky vrknout musím ale pohoda. Na poslední dvacku mám domluvenou KTM RC 390 a Ozzy si vezme moji šestku. Vyjíždím na KTM a je to fakt sranda ovladatelnost kola plus jede to asi 150 na cílovce, nejpomalejší skupina ale KTM nejpomalejší nebude protože oplácení předjetí je s tímhle strojem v zatáčkách hračka slovy u piva tam kde litry brzdí na tomhle řadíš šestku není daleko od pravdy takže takhle to jedno báwo vnějškem odneslo na C a druhé v překlápčce do kopce za schwantzem takže po příjezdu do boxů sem úplně vystříkanej radostí a taky tudíž mám druhý osobák na jiném motocyklu :)
Následuje péče o techniku v mém případě opomenutí vyčištění KN filtru sání R6 ….. no u filtru jsme rychle pak přichází problém se šroubky filtru které už někdy někdo načal a fakt to nejde, takže dolů jde celý airbox a jdu čistit filtr …… po hodině čištění je výsledek docela ok nanesu olej na filtr a montáž zpět takže jako bonus si zlomím šroub co drží překryt nádrže a jednu část tlumiče řízení ….. bohudík zlomil jsem to tak dobře, že to jde za pomoci kleští vytočit a následně za pomoci Michala Parmy dostat nový šroubek – díky!! Pohoda namontováno, oživeno je to cajk :) Jdu dát sprchu večeři a pívo :) Násleleduje vedle ve stanu organizovaná alko pařba za přítomnosti domácí pálenky z jeřabin poté ukrajinský koňak a další slivovice …. Takticky jdu spát už před půlnocí.

Ráno přichází přerod z chlapce na muže za komentáře á pán dospívá když vynechává první dvacku :)
Snídám a dostávám od naší asistentky tabletky vitamínů …. No chuť jak psí granule a další komentář abych se nestal psem takže odpovídám to jako, že bych si honil vlastní vocásek … ne lízal vlastní kulky abys přehlušil chuť toho hnusu Asistentka je trochu vypsychlá a nepříjemná ale to je normální stav je prostě blond tam to je jako základní vlastnost SW a nelze to modifikací odstranit leda odstranit asistentku ……… a reklamovat to nejde.

Jsem docela ok takže, příprava na druhou dvacku a vozím se hezky za Petrem Kokojanem na pohodu.
Třetí dvacka zajedu dříve protože bez paliva to nejezdí, následuje pivo a oběd. Pohoda klídek relax počasí super:)

Odpoledne jsou dva tréninky a závod SSP takže po prvním tréninku zkoumám zadní pryž protože SC1 už má docela dost a dráha má 45°C a gumě se to už moc nelíbí a spíš tam dát SC0 …. Přední SC1 jde dolů a nazouvám K2 (analogie k SC2) a zadní nechám protože závod je na pět kol takže pohoda. Připravuji se pomalu balím jelikož závod je až v 17:20 takže čas se ideálně vyplní. Kousek od našeho sídla dochází k zajímavé situaci kdy si zhrzelá manžel/milenka/družka což nevím přesně přijela vyříkat názory na tento sport se svým milým. Je to jednostranný monolog hlas zvýšený a borec je na motocyklu takový skleslý ale bavíme se dobře a není nás málo ( horší stránka našeho sportu). Monolog končí a později se dozvídáme příčinu a to, že tento pár je po X letech bez dětí a borec foukne na dva dny na drom jezdit, prostě srdci neporučíš když musíš tak musíš.
Dotankuji palivo, zkontroluji olej, brzdovku dám si fidorku a jde se na závod. Strat P26 ze 41 startujících dle roštu. WUP Lap docela slušné tempo a pak stojíme na roštu asi minutu a půl a čekáme než se všichni seřadí … trochu nervy ať už to jede. Startér s praporem odejde světla blik a jede se trochu tlačenka v prvním vinglu jako obvykle něco získám něco ztratím a jede se ve skupině šesti moto přede mnou a za mnou nevím. Po chvíli skupina dotahuje jezdce na černé R6 a na kombi Lukas pomalu se převalí a já dávám na áčku Filipa na kawě ve zbarvení prof. Plankton, Patrick, Sépiják a Spongebob a mám před sebou toho na R6 a nemohu na něj protože jede hodně dobrou defenzivní stopu a já na to nemám mu to tam nasypat na prasáka. Dvě kola do konce a dávám ho před Schwantzem a stíhám skupinku co trochu odjela protože mám místo kde jim to nasypu tam jsou pomalí ….. v posledním kole letím a do cíle vjedeme ve vláčku kdy rozdíli od prvního skupiny jsou +0,2 +0,3 +0,6 takže čtři piloti v 1,1 sekundy krása. Mkrni na GPS a svítí tam 23,06 takže osobák možná bude nakonec po tisku výsledků tam je 02:22,451 takže čas pro mě z říše snů, to se domů pojede z vesela.

Dojedu do stanu gratulace vzájemně za super závod, pneu vydržela protože před závodem se ochladilo a trať měla 36°C a pneu úplně super takže spokojenost. Jdu se podívat na start SBK kde jedou Folger a Schröter z Moto2 oba na BMW a třetí je stíhá Michi Motorsport na R1 ….. kluci jedou jinou dimenzi 2:03,xx a dívat se na ně je krása a styl průletu cílovkou to je pastva pro oči plus nálet do zatáčky za cílovkou super!!!

Balíme, nakládáme, sprcha pak následuje rozloučení s poděkováním Jamesovi za péči a organizaci a vyrážíme směr domov, kde máme jen 5dnů pauzu a hurá na endurance do Mostu.

Ještě shrnutí závěrem BRNO s ACTIONBIKE + WILDMOTORS
Plusy:
+ trať je složitá i když vypadá úplně lehce otázka jestli to je plus nebo mínus …
+ organizace AB +WM
+ vyrovnané závody
+ parta lidí co se sešla

Mínusy:

- ráno po jeřabince

Aneb těšíme se dále na akce Wildmotors + Actionbike a hlavně 7h ENDURANCE Slovakiaring 30.7.2016

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
HolkaR6 (16) napsal 12.07.2016 v 13:28

mike.46 (604) napsal 11.07.2016 v 22:02

Na Čmeldovi vypadáš luxusně

RoumenS (153) napsal 11.07.2016 v 20:55

To po sezóně vydej knižně


Nejnovější záznamy v deníku
  • Wildmotors Endurance Most powered by Аэ

    Wildmotors Endurance Most powered by Аэрофлот Jak už název reportu napovídá na tenhle event to díky své práci v Sovětském Svazu mám trochu dál než obvykle. Trochu plánov/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.06.2017
    Uskutečněno: 16.06.2017
    Tachometr: 7km
    Komentářů: 7x
    POI: AUTODROM M
  • SLOVAČ ANEB LOUČENÍ S R6R + CO NEBYLO V PLÁNU TUTO SEZO

    Na poslední zářijový víkend připadl poslední event. Endurace sezony s Wildmotors a tak plán zněl jednoduše: KOPYTA RC jsou na P6 v hodnocení SSP se ztrátou 4 body na pátého a 8 bodů na čtvrtého takže bylo o co jet! Celk/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 14.10.2016
    Uskutečněno: 14.10.2016
    Tachometr: 25300km
    Komentářů: 6x
  • WM Endurance 3h + sprint race 8-9.8 2016 BRNO

    Jak začít tento popis akce Wildmotors , která v našich srdcích zanechala mnoho krásných vzpomínek? Obvyklý proces balení a dohodnutí se s Ozzym, že jedeme endurance for fun jako tým KOPYTA RC mezitím jsem ještě zakoupil /cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.08.2016
    Uskutečněno: 29.08.2016
    Tachometr: 25174km
    Komentářů: 4x


TOPlist