Úsměvná, hravá, jednoduchá, pohodová... Ideální na lítání kolem komína.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - kinderbajk. Není to žádná raketa, ale na okresky bohatě stačí. Čím víc zatáček, tím líp. Solidní podvozek, perfektní brzdy, luxusně ovladatelná - přesto se musí trochu řídit.
Motorku bych doporučil pro - pro kohokoliv, kdo nepotřebuje lítat 200 nebo jezdit rovně po dálnici :-)
Doplňky na motorce - LED blinkry, zadní LED lampa, držák RZ, pancéřové hadice.
Recenze
Velmi dobrý stav stav při koupi, téměř originál. Žádné škody po kutilech.
Byla prakticky v originálním stavu (krom zrcátek, zadního blatníku, blinkrů a zadní lampy). Špígly na koncích řidítek sice vypadají dobře, ale není v nich vůbec nic vidět. Takže výměna za klasiku. První sezónu jsem odjezdil po výměně gumy, destiček a řetězovky. Mašinu jsem přes zimu 2014/15 kompletně rozložil. Všechno jsem minimálně zkontroloval a vyčistil. Co má být vyleštěné je znovu vyleštěné. Vše opotřebované nebo vadné jsem vyměnil (brzdy, příruby, lanka, elektrika, stupačky), rám navštívil práškovou lakovnu, plasty a nádrž nový lak. Nový tvar i potah dostalo taky sedlo. Jinak jsem zachoval originál stav, bylo škoda do motorky nějak pižlat. Výsledek rozhodně stojí za to.
U Vrbovky v Praze naskytla možnost porovnat SRX s novou SR400... SRko je pěkná klasika, ale dát za ní 170k ??? Nesmysl. Zlatá SRX za zlomek ceny. Už chápu proč představení nové SR vyhnalo ceny starých kousků o pětinu nahoru...
Teď už nezbývá než jezdit.
Hledám základ pro další akci, tentokrát za podstatné účasti flexy a svářečky. Tentokrát něco většího schopného cestování na delší vzdálenosti...
... šedivá vrána zná už svojí novou majitelku. Bylo to fajn, prima zábava na silnici i v garáži.
Člověče tu Ti teda závidím . Moc se mi líbí a uvažuji také o její koupi . Hraček není nikdy dost . Příjemné zimní radovánky v garáži
Pěkný stroj 10.b