PROFIL MOTORKY

Honda XL 700V Transalp (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Haski
Vloženo 28.8.2013
Aktualizováno 19.9.2017
Zobrazeno 2 238x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Osvědčená a lety prověřená koncepce pohonné jednotky. Motor původně použit z Hondy Deauville 700. Později se objevil i v Hondě DN-01. A tím spíš nechápu výrobce s výkonem tohoto motoru na Transalpu 44kW/ 60Nm, Deauville má 48kW/66Nm, DN-01 má 45kW/64Nm.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: nelíbí se mi záď motorky a také velké přední světla. Rám a celková velikost mě odrazuje. Inovace roku 2012 vypadá střízlivěji a líbí se mi víc, je ale příliš mladá a drahá.
BMW F 650 GS: je nizká, Dvouválec má dostatek výkonu i krouťáku, Věřím, že je možná i kvalitní a spolehlivá ...atd. Vše ale tak nějak zazdí vyšší cena. O F800GS nemluvě.
Honda Crossrunner: Drahá, protože je mladá, a není to přímo censtovní enduro, je ale zajímavá, mít vepředu aspoň 19" kolo, trochu větší rozvor kol a budíky aspoň ručičkový otáčkoměr... tak už bych jí měl v garáži
Triumph Tiger 800 XC: Drahá, protože je mladá, zajímavej 3-válec,... ale pro ten pištící alternátor, se moje pozornost vytratila.
Honda XL 1000V Varadero: O Varaderu jsem také hooodně uvažoval. Určitě by to musela být stříkačka (od 2003), ale váha a velikost mě spíš odrazovala.

První dojmy - Rozdíl oproti TA600 je znát. Užší řídítka (asi o 5cm). Přední kolo 19" na silnici není až tak znát (možná nerovnosti), jsou znát také tvrdší odpružení. Zadní tlumení jsem změkčil. I s menší rozetou jede ve dvou lépe než TA 600 v jednom. Spotřeba cestou do Němec a zpět (asi 300km) ve dvou vyšla na 5,1l/100km (dalnice 130-150kmh, mimo tak 110kmh čili ne z ostra ani ne pianko). Má opravdu super sedačku, tu si fakty pochvaluju :-). Na TA600 vím, že sem poposedával už okolo 200km.

Recenze

Rok 2008, najeto 18500km. Výbava jako hlavní stojan a kufr GIVI 45l. Má to alarm s dálkáčema a nemá katík .
Má menší rozetu s poměrem 15/45 zubů (120kmh/5000ot)
Zkoušeno i poměr 16/45 (130kmh/5000ot). Na 4, rychlost má otáčky jako můj starej Alpík600 na prodlouženou 5. rychlost. (4500ot při 100kmh).
Poměr 16/47 dává 124kmh/5000ot.
Čili převodový poměr 16/45 je podle mě dost težky a už jsem to dal zpět na 15/45. Až budu měnit rozetu a řetěz, dám tam 16/47. Po vyzkoušení ale ani poměr 15/45 nebyl úplně špatný .
Originál 15/47 je podle mě na cestováni po silnici dost lehký, do terénu ale asi OK.

Co jsem zjistil a vím, že jsem si trhání rekordů měl pořídit jinou motorku, ale maximální rychlost je díky těmto zpřevodováním nějak omezována vynecháváním válců (cuká a jakoby nejede plynule dál). Po odpojení snímače rychlosti, to už nedělá.
Při poměru 16/45 to cuká při 190-1kmh/cca 7500ot
Při poměru 15/45 to cuká při 185-6kmh/cca 7700ot
Při poměru 16/47 to cuká při 188-9kmh/cca 7700ot
Originál nevím, ale znám video. kde jede 192kmh/cca 8200ot

2014-Dokoupeno vyšší plexi GIVI a padáky GIVI.
2015-Dokoupen laděný výfuk MIVV OVAL

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ludvalopuch
ludvalopuch napsal 27.06.15 v 03:09 10b.

Plně souhlasím, poměr 16 na 47 je asi ideální vzhledem k výkonu motoru a charakteru motorky, mám to udělané na vlastním Transalpu a je to super...

Mr.Petr
Mr.Petr napsal 15.05.14 v 19:56 10b.

pěkný alp

Haski
Haski napsal 02.09.13 v 23:55

Díky všem

Rádží.
Rádží. napsal 02.09.13 v 21:27

Samá novinka,tak ať pěkmně slouží.PS: taky přemýšlím o změně

Jarda40
Jarda40 napsal 29.08.13 v 20:24

Gratulace k Alpu a hodně zajímavých km.

Více komentářů



TOPlist