Celá motorka je ukutá z unobtania teda krom gum, ty jsou normálně gumový. Tankuje se do toho antihmota přímo z cernu, jasně- to je docela daleko a tak jezdím na červenou benzínku-občas mi to startuje a občas taky ne,ale nevadí, stačí mi koukat v garáži
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono 1000R: Tohle je hezčí a třívál mě prostě lákal
První dojmy - První dojmy ? Fouká na tom...
Motorku bych doporučil pro - ideální pro někoho, kdo nepotřebuje lítat dvě stě v městě ...tuhle motorku bych vypíchnul hlavně kvůli ovladatelnosti a samozřejmě pružnýmu motoru, ale výkony zarputilé milovníky japonských supersportů zřejmě neoslní :)
Doplňky na motorce - Radiální pumpa
Padáky
Zrcátka do řidítek
Recenze
Cca před půl rokem, po té co jsem si vyslechl drahocenné rady známého, že šestky jsou pro děti ( jo ty šestky který jezděj na dromech, teď pozor, o celý dvě,tři vteřiny pomalejc ). Řádně poučen a plně rozhodnut pořídit něco "velkýho" …něco obsáhlejšího než jen zaprcatělej litr . Jo o nic jínýho než o objem mi fakt nešlo, protože už staří Řekové věděli, že objem ničím nenahradíš !!!
Neotřelý design,ten co se mi donedávna vůbec nelíbil, jízdní vlastnosti který nevyužiju pravděpodobně ani z poloviny a krouťák s kterým můžu tahat auta ze škarpy. To je něco jinýho než japonský stroje …. který jsou levnější, rychlejší, spolehlivější –paráda!!! Takže přesně za tohle jsem smysluplně utratil svoje úspory. Navíc jsem koupil bouračku asi jako každej z nás , jen někteří o tom nevědí a to jim vyhovuje :) Ta moje spadla jenom ze stojánku... to je jasný..a jezdila ji dcera automechanika...to je taky samozřejmý :)
Věřím že se mi podařilo sehnat fajn kousek. Taky to byl už 6tej Speed na kterým jsem se byl podívat...a až za toho 6týho jsem byl ochotnej utratit svoje peníze ... zbytek byl žalostnej.
Co se týče jízdy je to radost...není to taková bestie jak by se při pohledu do papírů mohlo zdát. Ale pásmo použitelnejch otáček je neuvěřitelný- byl by z toho ideální cesťák (takovej Tiger to musí bejt porno !!!). Na Speedu docela fouká, to mi prodávající zatajil! Taky se mi nedaří jezdit pod 6,5 litrů,což znamená pro moji peněženku téměř každodenní holocaust . Ale dost už hanění ...posez je skoro jako na každým naháči poměrně příjemnej a k jezdci přívětivej-lehce do sportu,ale žádná divočina. Ovladatelnost je to co mě na tý motorce baví asi nejvíc, je to kolo s motorem .. A prý Street je ještě o několik levelů dál, tak snad bude někdy možnost ho vyzkoušet :)Podvozek je tvrdej,respektive já ho tak mám nastavenej- mně to vyhovuje a asi nemůžu soudit jestli je špatnej nebo ne, na to nejsou zkušenosti. Brzdy je asi nejslabší stránka týhle motorky, teda můj Speed má ještě Nissiny, později se tam strojily Bremba a to bude jinačí kafe ... mně chybí prvotní nástup .. to zakousnutí, radiální pumpu mám,brzdy jsem čistil,odmašťoval, čistil a nakonec odmašťoval...a nic nepomohlo..jasně změna destiček ,to mě taky napadlo,ale ono to zas tak strašný vlastně není.
Moc pěknej tripl. 3 válec má svý kouzlo
Nádhera ... třeba se někdy potkáme v Mýtě
Návykovej stroj Dávám desítku!
A hele, kámoše bývalej bike Jel jsem na něm a mám s ním snad i pár fotek. Naštěstí se toho zbavil, protože jsem začínal uvažovat, že si místo V-Twinu pořídím tenhle hravej tříválec A ještě jeden detail, na fotkách ten Triple nevypadá ani z poloviny tak pěkně, jako ve zkutečnosti. Přeju hodně pohodových kilometrů