PROFIL MOTORKY

Suzuki LC 1500 Intruder (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník dji
Vloženo 12.8.2013
Aktualizováno 24.9.2015
Zobrazeno 2 783x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Faktický mastodont s vlastní duší.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XVS 1300A Midnight Star: Cena.

První dojmy - Naprosto skvěle padla, váha není cítit a poznat. Pohodlná pro oba.

Motorku bych doporučil pro - Opatrným (brzdy) kochačům bez ohledu na zkušenosti. Je jen třeba trochu síly, nebýt rachitický. Dále naprosto vhodné hlavně pro ty, co chtějí cestovat ve dvou a vyžadují vyšší nosnost.

Doplňky na motorce - plexi,padáky,přídavná světla,12V zásuvka,opěrka spolujezdce,předkopy

Recenze

Původní recenze 8/2013
---
Vybráno hlavně proto, že se líbil mně i manželce, nebyl příliš drahý a splňuje naše představy a můj sen. Pádným argumentem byla i jeho nosnost, což při našich 200kg byl důležitý parametr.

Najezdili jsme na něm zatím něco přes 1000km. Podle mě to není stroj do zatáček ale na dlouhé přehledné roviny. Několikrát se mi podařilo při vyšší rychlosti škrtat v zatáčce, což není moc příjemný pocit.

Dále se ukázalo, že moje kostrč a záda jako celek vydrží tak 200km a už se velmi ozývají bolesti a stejně tak mě zlobí pravá ruka na plynu, kdy se mě odkrvují prsty, mravenčí a je to dost nepříjemné. Na jiné moto při jiném úchopu se to neděje.

Celá motka je hlučná, třese se a nad 130km/h to není moc příjemné svezení.
Cestovní stovka je ideál jak na první třídě, tak na dálnici. Jen jsme za šneka.

Nic moc ježdění je to na rozbitých cestách silnic druhé a třetí třídy. Motorka má nízkou světlou výšku a tlumiče potřebují nový olej. Ve dvou při váze přes půl tuny je to znát.

Manévrování na místě je peklo hlavně pro záda, městské ulice a semafory s vypětím sil a nejhorší jsou zácpy v Praze, kde se s tou metrovou šířkou ještě bojím, a tak stojím a motor se rozpaluje i skrz kalhoty. Žádný vodník .. ale to jsem chtěl.

Spotřeba v normě kolem 6 litrů, dvojnásobek ve srovnání s naším mopedem. Objem nádrže nic moc s 14,5l, dojezd něco přes 220km.

Díky kufrům se tam i něco vejde, maximálně ale na víkendový pobyt případně na cestování metodou kreditka, kdy vše koupíte na místě včetně čistého spodního prádla.

Zatím jsem měnil baterku, původní byla na hadry a Intruder měl neustále problémy se startováním a nedobíjel, což je trošku problém i nadále.

Dále jsem nechal vyměnit i nový přední brzdový kotouč a destičky, což velmi výrazně zlepšilo brzdný účinek. Pozor, pořád se tu nebavíme o supersportech :)

Na řidítka jsem připevnil obyčejný držák na navigaci, nicméně čitelnost na světle skoro nulová, v nouzi to stačí, minule jsme bez ní hledali správnou ulici u Mácháče a s rozpáleným Intruderem mezi nohama to popojíždění není med.

Něco mě rachtá a není to uvolněný výfuk. Lehce teče olej. Oboje musím vyřešit.

Nejlepší cesta tak zatím vedla z Prahy přes Kolín na Vysočinu. Jedna dlouhá široká skoro pořád rovná silnice. Ta jsem relaxoval asi zatím nejvíce.

Aktualizace 4/2015
---
Poslední 2 sezóny jsem na ní moc nejezdil, zdravotní problémy. Najeto jen cca 500km.

Na váhu se dalo zvyknout, takže už to opravdu není takový problém, jak se zdálo. Tím, jak je těžiště dole, tak dokud nedojde k velkému náklonu na bok, tak pohoda. Není problém popojet dopředu dozadu pomocí nohou. Nesnažím se moto vést za řidítka.

Byla potřeba větší údržba/obměna několika věcí (viz deník), na které se původní majitel kvůli prodeji vyprdnul, takže teď tam není snad co obměnit krom motoru samotného :)

Přestože je to takový dědeček automobil, tak jízda na ní pořád přináší relaxaci a příjemné svezení. Ano, celé se to různě třese a hlučí, ale aspoň víte, že sedíte na motorce ..

Aktualizace 5/2015
---
Nové gumy, nová technická, nová sezóna a už to lítá kolem komína (Prahy).
Jsem brzda provozu s rychlostí 70-90km/h.
Srandovní je ovšem plný plyn, kdy to zaburácí a motorka se vrhne kupředu a během chvilky je tam 150km/h, a pak se zase musí brzdit, bude zatáčka :)
Pořád nadšení z jízdy na tomto stroji.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pavsa66
pavsa66 napsal 12.05.15 v 01:01 10b.

Hezká strojovna gratulace a pohodu v sedle

WEB
WEB napsal 16.04.15 v 12:51

Tak hlavně, že se líbí manželce... Kamaráde, komu by se takový skvělý, krásný a mohutný cruiser nelíbil? Parádní, dávám 10

BaluJarda
BaluJarda napsal 06.03.15 v 09:31 10b.

Hezký Intruder ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10

Bicman
Bicman napsal 25.09.13 v 20:42 10b.

S těma zatáčkama sice nesouhlasím, zato s dobíjením ano Taky to musím pořešit... Jinak brzdí skvěle, tedy ten můj (rv 2003) už má dva kotouče vepředu. Jinak moc hezká barva a mašina si 10b zaslouží. Co se ovladatelnosti týče, tak je to koloběžka, krásně se s ním manipuluje... zkus si to někdy s GoldWingem při váze 420kg + já 103kg, manželka 60kg a plně naložený tři kufry a zahrádka ...

kastro
kastro napsal 16.08.13 v 20:57

fajn motorka, užívej ji v pohodě a hodně šťastných km v jedné stopě

Více komentářů



TOPlist