Nejlepší poměr cena / výkon (tím nemyslím kW). I po tolika letech stále hezká a perfektně funkční.
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 600V Transalp: BMW jsem ještě nevlastnil, tak proč ho také nezkusit.
První dojmy - Koupil jsem jí v cizině, přišrouboval ceduli a vyrazil 600 KM k domovu. Doma jsem se sprchnul, přebalil a ihned vyrazil na dalších skoro 100 KM po silnicích nejnižších tříd. Za první den skoro 700 KM vypovídá myslím o eFku dostatečně. Je to moc příjemná hračka.
Motorku bych doporučil pro - Hodí se pro úplně každého tak do 190 cm výšky. Klidně ho zvládne i slabší pilot. Je to dobrák...
Doplňky na motorce - Plácačky Acerbis
Kufry od "Barta"
Recenze
Mašina je od prvního majitele narozeného v roce 1939! S Německou precizností vyplněná serviska, kompletní faktury k provedeným servisům, před prodejem ještě celková kontrola a příprava na sezonu a obutí nových pneu. Vše v Německu v oficiálních servisech BMW.
Děda stroj hýčkal a je to na tom Béhemwéh znát. Vše funguje jak má, jako by teď z fabriky vyjel.
Jízda je relax, celkem obstojně si poradí i s naším tankodromem co vykvetl na místě bývalých silnic.
Do zatáček a vraceček jde nenásilně a hravě a dokáže tam držet krok i s radikálně ostřejšími stroji.
Na cestách a pěšinách je lehce ovladatelná a spolehlivě se vede.
Jízda ve dvou je i díky jednoduchému přenastavení zadního tlumiče pohodlná a v ničem neomezuje. Cestování i několik set KM ve dvou je příjemné.
Proběhla úspěšná aplikace kufrů od "Barta". Jízda je v pohodě, s kuframa a spolujezdcem pořád ještě letí přes 150 Km/h měřených na GPS (Tacho 160 Km/h)! Max rychlost zkoušel samozřejmě speciálně vycvičený kaskadér pod dozorem lékaře na uzavřené a k tomuto účelu schválené trati D
Jo, kufříky byl dobrej typ, díkes
ty kufriky jsou mi povedome
Super krasavice, sem rád že se naše řady rozrůstají