První velká silnice, spolehlivá silná od spodu, nádherný zvuk. Malá nádrž. Skvělí vzhled na tok výroby
První dojmy - V prvních chvílích mě uhranul nádherný zátah už od volnoběhu, o to větší překvapení bylo v horním pásmu otáček. Hned první den jsem najeL 500km a měl jsem hlavu jak pátrací balón. Osazená laďáky domácí výroby.
Doplňky na motorce - Zalamovací páčky, laďáky, černé plexi, leštěný rám
Recenze
VTR jsem si vybral pro jeho krásnej zvuk, není nic hezčího než dunění dvouválce. Motor i po 60tis. km byl v top kondici. Mě jako zmrzlinovém začátěčníkovi nedělalo větší problém moto ukočírovat, pokud člověk extrémě nebral za heft vy vyšších otáčkách. Krásná úzká stavba prospěla mé muší váze k ovládání, váha do zatáček nebyla znát. Brzdy průměř, podvozek nezáludný neuskakuje nenoří se. Slušná motorka na pohodovou jízdu. Nádrž je prostě malá. Oko na mě mrkalo i 3x denně :D Jediná potíž u předfaceliftu. spotřeba okolo 8L/100km