renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Agility City 125 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník fidlimydli
Vloženo 12.7.2013
Aktualizováno 18.3.2018
Zobrazeno 2 838x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pracant na každý den. Je to varianta City, čili s 16" koly.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - První dojem byl díky variátoru smíšený, ale dnes už bez něj do města rozhodně ne.

Motorku bych doporučil pro - Jednoznačně doporučuji do města. Stopětadvacky jsou ideální na proplétání mezi auty. Větší objemy už jsou křižníky a padesátky jsou slabé.

Doplňky na motorce - Řidič

Recenze

První rok co jej mám jsem najel asi třetinu km v autě než předešlý rok. Nasedám jakmile z pod sněhu vyleze asfalt a slézám až se sněhovými vločkami. Letos jezdím druhým rokem a je opravdu nepostradatelný.

Sice Čína, ale značková. Funguje bez problému, mám najeto 20 000 a nejlepší jsou na něm 16" široká kola. Zezadu vypadá jako dospělá motorka. Brzdy brzdí díky velkým kotoučům výborně a jediným nedostatkem je měkký rám, ale to je slabost skútrů všeobecně. Trochu nelogicky je víčko nádrže na pravé straně, což je nevhodné při taknkování. Na bočním stojanu natankujete jen 3/4 už tak malé nádrže a když natankujete na hlavním do plné, musíte moto pořád stavět na hlavní stojan, protože při náklonu na bočním benzín teče a tahat se s tím mne nikdo nedonutí. Vše by vyřešilo víčko na opačné straně, než je boční stojan. Překvapilo mne velmi příjemně zpracování. Žádné odbyté věci, žádné křehké nelícující plasty, směle se může rovnat se zvučnější konkurencí a taky to dělá jak jsem zjistil. Tento motor používá několik dalších výrobců skútrů, např. Malaguti a to dokonce na prudko i s Kymco logy na dílech.
Když na to příjde, 100km/h to dá, ale rozumná cestovka je tak do 90, což je akorát na splynutí s provozem. A protože cestovat se dá na všem, tak bez problému otočila i 900km na Balaton a zpět.

Závady a měněné díly:
8000km moto zakoupeno
dána nová zadní guma a zadní brzdové desky , přední byly skoro netknuté
15000 km uklepaný držáček zadního blatníku - svařeno
21400km vysypané ložisko vačky ... viz deník
21400km přední desky
22200km prasklý výfuk mezi svodem a koncovkou - svařeno během 3 minut bez demontáže. Předešlá majitel to na něj položil, tak tam bylo asi pnutí. Chtělo by to nový řemen, už to jede max jen 90.
23000km olej, válečky ve variátoru a nové gumy Continental - jiné v tomto rozměru nebylo možno sehnat za rozumnou cenu. (Pirelli Diablo vydržela v zadu 15000km) Opakovaně se rozložil jinak scvaklý ventil přisávání spalin, což má za následek nedržící volnoběh - vyfoukány nečistoty, scvaknuto zpět a pojištěno proti opakovanému rozložení.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
spike-cz
spike-cz napsal 08.03.16 v 19:53 10b.

za výkon na cestě do Lidlu

Více komentářů



TOPlist