renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kymco Agility City 125 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pablo-tu
Vloženo 4.7.2016
Aktualizováno 9.11.2016
Zobrazeno 1 973x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Příjemná motorka za dobrou cenu.

Motorka koupena od Moto Suchý (Předměřice) - Motorku jsem koupil u malé rodinné firmy Moto Suchý v Předměřicích (5 km od Hradce Králové). Byl jsem tam několikrát, než jsem se definitivně rozhodl a vždy byli na mě hodní. Při prodeji jsem dostal - v ceně - navíc zadní plastový kufr :-)

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda PCX 125: Subjektivně méně příjemný pocit při posazu (než na Kymcu). Cena

První dojmy - Motorku jsem si vybral hlavně pro velmi dobrý pocit po usazení za řidítky. Daní za velké 16" pneu (i vzadu) je dost malá 6litrová nádrž. Podle náročnosti terénu a jízdního stylu na ni ujedu jen cca 160-200 km.

Motorku bych doporučil pro - Na servis nenáročná motorka, s dobrým poměrem cena/hodnota. Velké 16" pneu jí dávají výhodu na našich rozbitých silnicích. Výborná pro jízdu po městě a po okolí. Skvěle vybavená na nákupy - háček pod řidítky na tašku, na podlaze místo akorát pro 4x2 l lahve :-) Mimo město se také neztratí, ale trochu hendicapem je malá nádrž .

Doplňky na motorce - Navíc pouze zadní kufr.

Recenze

Motorku jsem si vybral pro její dobrý poměr cena/hodnota, za jejími řidítky jsem se cítil od začátku velmi dobře.

Skútříka jsem pořídil v srpnu 2014. K dnešními dni (2.7.2016) jsem najel víc než 8000 km. Do servisu jezdím zatím dle garančního plánu (po 500 a každých 5000 km), jinak žádné problémy.

Motor jede celkem dobře, na rovině rozjede stroj na 100 km/h, ale pár dalších koníků by se hodilo. Při uvedené rychlosti je znát, že to je zřejmě i hranice jeho dobré ovladatelnosti, což je cítit i na podvozku, které je jinak dobře odpružený. Pružiny vzadu jdou manuálně nastavit. Myslím, že tam jsou 3-4 pozice, já hned zkraje nastavil komfort. Brzdy jsou dobře dávkovatelné a zcela dostačují ubrzdit stroj. Jestli to zvládne při obsazení 2 lidmi, těžko říct, protože jezdím sám.

Označení "City" v názvu je příznačné, pro jízdu ve městě je stroj velmi dobře vybaven - velká kola, odkládací prostory, místo na podlaze, háček pod řidítky. Pro delší cesty je užitečná 12V zásuvka ve schránce pod řidítky. Naopak nádrž umístěná a dostupná po odklopení sedla je na větší cestování dost malá a nutí jezdce každých 160-200 km tankovat. V základu má motorka jen malý čelní štít, který řidiče chrání jen málo před proudem vzduchu při vyšších rychlostech. Lze jej dokoupit, ale odradila mě negativní zkušenost, dle níž došlo po pořízení velkého plexi k výraznému zvýšení hluku.

Edit: Při delších cestách během letní sezóny 2016 a hlavně při někdy nutné jízdě po hlavních trasách jsem zjistil, že potřebuji výkonnější stroj. A nemaje peněz ani místa v garáži nazbyt, skútr jsem zkraje listopadu 2016 prodal (snad do dobrých rukou

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist