PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mrkini88
Vloženo 9.7.2013
Aktualizováno 11.2.2014
Zobrazeno 843x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Klasické, lehoučké 2-válcové véčko, které umí probudit spící hromy.

Více fotografii

Motorka koupena od trpy (Praha 4-Podolí) - Rychlé a férové jednání, předložil faktury za uskutečněné servisní práce a díly, čímž doložil částečnou historii.

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 1000: Pro mě už moc drahá.

První dojmy - Po přesedlání z Viraga 535 je SV neuvěřitelně snadno ovladatelné, lehoučké, skvěle brzdí (ano opravdu to brzdí), s laďákem má super zvuk, dobře tlumí nerovnosti a má dobrý a relativně pohodlný posez, což jsem vůbec nečekal.

Motorku bych doporučil pro - Pro začínající motorkáře, pro holky a pro všechny, kteří chtějí univerzální, dostatečně výkonnou motorku za velmi dobré peníze.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk Viper, přední plexi, padáky, jiná podsedlovka a menší blinkry. V budoucnu bych chtěl vyměnit řidítka za širší, přidat klín pod motor, dát jiná zrcátka a možná tam nainstalovat zadní kufr

Recenze

Vždycky jsem chtěl 2-válec, ovšem po předchozích zkušenostech s Viragem 535 vlastněným napůl s tátou, jsem chtěl něco živějšího, čitelnějšího a lépe ovladatelnějšího. Nebudu ani zmiňovat, že výkon mi na Viragu také chyběl.

Nicméně SV jsem chtěl hlavně jako universální dopravní prostředek, který mi nahradí funkci mého bývalého skútra v centru města, ale zároveň na něm budu moc jezdit i na delší výlety daleko za město, kde už skútru docházel dech, a v neposlední řadě mi rovněž dopřeje zážitky z "motorkářského světa", kterých se mi dostávalo právě na Viragu 535, jelikož motorka je něco jiného než skútr, co se týče pocitů.

Prozatím se na každou jízdu těším jak malý kluk a nemám pocit, že by mě to v nejbližší době přešlo.

Tak už jsme spolu strávili 1500 km a počáteční nadšení mě nějak rychle přešlo . Bohužel jsem přišel na to, že mi tento styl vůbec nesedí. Na ježdění po Praze je to krajně nevhodné, navíc spotřebou se tam nedostanu pod 6 litrů ať se snažím, jak se snažím. Mimo město je to o něčem jiném a kupodivu, na okreskách, i když tomu dávám čočku, tak jezdím cca za 5 a půl litru, což vzhledem ke stylu "brzda-plyn" jde. S pohodlím to ovšem není žádná sláva, takže nějaké delší cestování si na tom nedokážu představit. Po 160 km už nevím, jak si na tom mám sednou a jízda se spolujezdcem (přítelkyní) se ukázala jako opravdu nouzová záležitost jak pro ní, tak hlavně pro mě, jelikož jsem si tu jízdu pak vůbec neužil, jak se změnily jízdní vlastnosti. Holt je to motorka pro jednoho. Navíc mě absolutně nebaví věčně mazat a čistit řetěz s kyvkou a zadním kolem. Výkonově jsem od SV-čka taky čekal víc a o praktické využitelnosti ani nebudu mluvit.

Jako víkendová hračka je SV-čko skvělá, krásná motorka, ale na denní ježdění to vážně není, takže praktickou využitelnost skútra mi prostě nemůže nahradit, jak jsem si původně myslel. SV-čko jako takové kritizovat moc nemůžu, jelikož na svou dobu vzniku a své zaměření je to skvělá motorka, akorát mým představám prostě nevyhovuje.

29.8.2013 PRODÁNO

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
motovlk
motovlk napsal 13.07.13 v 21:59

Pěkný

crixx
crixx napsal 09.07.13 v 17:27 9b.

Více komentářů



TOPlist