renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki TR 250 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník M0t4rder
Vloženo 10.5.2013
Aktualizováno 27.11.2013
Zobrazeno 3 447x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pěkné, i když čínské enduro na odreagování v přírodě.

První dojmy - Můj první dojem byl, když mi ji prodejce přivezl na vozíku, že je docela velká a opravdu. Čekal jsem ji o hodně menší, nicméně jsem byl mile překvapen a Yuki budí dojem velkého stroje. Měl jsem trochu obavy, jestli jít do čínské motorky ale za dvacku jsem si říkal, proč to nezkusit;)

Recenze

Tak Sůza prodána, jelikož plánuji jít do Brna na výšku a vidím, jak ta bráchova Honděnka jen stojí v garáži bez využití už třetí rok, jelikož na ní nemá čas, tak jsem se rozhodl, že po dobu studia na VŠ motorku mít nebudu. Nicméně co se nestalo, po necelém měsíci se mi po dvou kolech začalo tak stýskat, že jsem začal znovu brousit po inzercích:). Původně byly peníze určeny na koupi auta ale když jsem spatřil Yuki TR 250 za pouhých dvacet klacků, tak jsem si řekl, proč to nezkusit. Navíc mi teď vyšla dobrá brigáda, takže peníze zase vydělám. Nechtěl jsem hned nějaké silné enduro, i když už mám sezónu na SV 650 za sebou, tak přeci jen je to jiný druh motorky, se kterým se chci nejdříve seznámit v nižší kubatuře. A navíc i těch 250 ccm je pro mé občasné ježdění zatím dostačující.
Jak jsem již řekl, motorka působí opravdu mohutně, co se výšky týče. S mými 170 cm se není čemu divit. Motor vodou chlazený zatím vypadá docela slibně a zvuk i bez laďáku není vůbec špatný. Jediné co mi vadí jsou přední tlumiče, které vůbec ale vůbec netlumí. Při najetí na sebemenší hrbolek kolo odskočí a tak je jízda docela nebezpečná. Toto je ale způsobeno předchozím majitelem, který si předek snížil cca o 5 cm posunutím brejlí (hned jsem to vrátil do původního stavu), jelikož měřil cca 160 cm. Vážil řekl bych tak 110 kilo takže ta přední vidle chuděrka dostávala si myslím opravdu zabrat. Nicméně za cca 60 km mám jít na servis na 5000 km tak tam snad problém vyřeší. Bude to chtít asi přetěsnit a vyměnit olej.
Další co se mi trochu nelíbí, teď už z jiného soudku je barva plastů. Původně byla červena, avšak jednalo se o předváděcí model, tedy motorka stála celé dny na slunci a tak plasty hodně vybledly. To už mám ale v plánu vyřešit novým nástřikem a výrobou vlastních polepů. Doufám, že se mi podaří :)
Jinak co se jízdy v terénu týče, nemohu zatím, kvůli těm špatným tlumičům posoudit, jelikož jízda je zatím dost nebezpečná zejména v terénu. Po rovných loukách, kde to tak moc neháže je to ale super a pomalu ale jistě začínám poznávat krásy enduro jízdy. Myslím, že se silničkami je konec :)
Jinak pro zvědavce, na silnici jsem s tím vytáhl něco málo přes 120 ale dál jsem kvůli tlumičům a větru nechtěl jít. Motorka se začínala nějak chvět ze strany na stranu, nejspíš tím větrem. Jak je vysoká tak se do ní vítr lehce opře. Jinak cestovní 90ku to vytáhne dá se říct hned, takže jako dopravní prostředek na kratší vzdálenosti určitě dostačující:)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Eleah-Beton
Eleah-Beton napsal 23.04.19 v 11:34

Zdravím,
tento týden jsem si koupil jetou yuki 250 tr. Nedostal jsem návod ani instrukce, můžete mi prosím poradit, jak sundat sedlo.
Díky moc, Vít

task71
task71 napsal 13.05.13 v 08:17 10b.

Hodně kilometrů bez nehody

Více komentářů



TOPlist