Padáky jsem měl namontované už od prodejce a vybral jsem Givi, protože na rozdíl od SW-motech ctí linie motorky a nevypadají jako sloní uši .
Nicméně, když jsem si je prohlédl detailně, zjistil jsem, že pravý padák je blíž k motorce (chladiči) než ten levý. Podle UK fóra je to známá věc, Givi o tom ví a kašle na to. Není to chyba, je to vlastnost
Naštěstí to lze vyřešit poměrně jednoduše, podložením předního uchycení pravého padáku o cca 3 mm. Zadní uchycení se ani nemusí povolit. Jenom ten předek - povolit, zastrčit tvrdou gumu a zase dotáhnout.
Sorry, foto nemám.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Dnes jsem nainstaloval Vario Touring hyzdič MRA VTA 1 Clear. Tak jsem zvědavej, jestli to s tím rámusem bude lepší :-)
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 01.06.2013 |
Uskutečněno:
| 01.06.2013 |
Tachometr:
| 1100km |
Komentářů:
| 1x |
-
Tak jsem se konečně dostal ke spočítání spotřeby a musím říct, že jsem spokojený. Dvoje měření a 2x 3,6 l / 100km.
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 03.05.2013 |
Uskutečněno:
| 03.05.2013 |
Tachometr:
| 555km |
Komentářů:
| 2x |
-
Byla to super akce a všem doporučuji :-)
Přijel jsem s kamarádem na Integře a obě motorky budily docela pozornost. Je to hezký je vidět takhle pohromadě - tolik jiné a přitom stejný základ.
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 02.05.2013 |
Uskutečněno:
| 27.04.2013 |
Tachometr:
| 550km |