renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tricetsest
Vloženo 23.3.2013
Aktualizováno 17.10.2015
Zobrazeno 1 855x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Moje první motorka, kterou jsem měl mezi lety 2012 a 2015. Předtím jsem měl zkušenosti jen z Jawy 20 Pionýr.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Né tak cestovní, jak bych si na začátku představoval.
Yamaha FZS 600 Fazer: Moc mě neuchvátila vzhledově.
Suzuki GSF 600 Bandit: Nakonec se objevila dvanáctka v super stavu, takže jsem se rozhodl pro ní, i když původně byla v plánu šestka.

První dojmy - Byla to moje první motorka, ale Bandita jsem měl už v autoškole, i když šestkovýho, tak jsem tak nějak věděl, co od něj mám čekat. Na začátek to byla celkem těžká motorka a chvilku mi trvalo, než jsem si na její váhu zvykl. Výkon je znát hned od nízkých otáček a s tím jsem taky chíli bojoval.

Motorku bych doporučil pro - Protože jsem na Banditovi začínal, můžu ho doporučit jak začátečníkům, tak ale i zkušenějším jezdcům, protože určitě má co nabídnout. Ideální je na cestování i na delší trasy, ale pokud si chce člověk zařádit jen tak někde kolem komína, stačí pootočit zápěstím. Spolu s výfukem Scorpion to bylo super svezení.

Doplňky na motorce - Původně jsem si myslel, že doplňky co tam dalmi předchozí majitelé mi budou stačit, ale během těch čtyř sezón, co jsem Bandity měl, jsem se přece jen neubránil nějakým vylepšením. Původně měl Bandit pohodlnější cestovní sedlo, držáky bočních kufrů Kappa, zadní plotnu Givi, šírší řidítka Fehling a mtně černý padací rám. Já jsem postupem času přidal laďák Scorpion, větrný štítek Puig, CNC páčky z Číny, 12V zásuvku na řidítka, zrcátka z Aprilie Tuono a zašlé klaksony jsem přelepil černou matnou fólií.

Recenze

Sezóna 2012 - najeto 6264 km, stav tachometru: 61 000
Výměna pneu (Bridgestone BT 21 nová zadní a 20 použitá přední) a oleje (Castrol Power 1 4T 10W-40).

Sezóna 2013 - najeto 6877 km, stav tachometru: 67 877
Přetěsnění části motoru, výměna ložiska v krku řízení a výměna přední pneu (Bridgestone BT 21).

Sezóna 2014 - najeto 7494 km, stav tachometru: 75 371
Výměna výfuku + seřízení karburátorů (Scorpion), výměna oleje (Castrol Power 1 4T 10W-40), výměna olejového filtru (Hiflo HF 138), přidán větrný štítek (Puig), výměna baterie (Toplite YTX12-BS), výměna zadní pneu (Pirelli Angel GT), výměna svíček (NGK JR9B) a výměna žárovek tachometru.

Sezóna 2015 - najeto 7952 km, stav tachometru: 83 323
Výměna brzdové a spojkové páčky (CNC Čína), výměna zrcátek (Aprilia Tuono), výměna brzdové a spojkové kapaliny (Motul DOT 3&4 brake fluid), výměna oleje (Castrol Power 1 4T 10W-40), výměna olejového filtru (Hiflo HF 138), výměna vzduchového filtru (Hiflo HFA 3605), převatování výfuku, výměna řetězové sady (Izumi) a výměna zadní pneumatiky (Pirelli Angel GT).

Prodáno v září 2015 chlapíkovi z Mělníka. Snad mu bude dobře a dlouho sloužit!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fatman
fatman napsal 07.11.14 v 20:14

Taky ho mám, akorát S,takže na mě nefouká tolik...
Vím o čem to je,tak ať slouží !

Losky
Losky napsal 04.06.14 v 10:59

Prostě ještě poctivý naháč Zdravím Boleslaváka

PetrL3
PetrL3 napsal 14.05.13 v 23:12 10b.

Pěknej bandit Jen to sedlo bych zkusil sehnat jiný.

naked
naked napsal 25.03.13 v 21:37 10b.

-Jandys-
-Jandys- napsal 24.03.13 v 20:52 10b.

Více komentářů



TOPlist