Složité ovládání, řev a vibrace do rámu, krouťák dole a spoustu dalších vlastností, které tuhle motku odlišují od jiných. Prostě vše, co jsem si přál!
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Už ji mám nějaký ten pátek, přesněji řečeno mám jednu sezónu za sebou. Přechod ze čtyřválce byl evidentně správným krokem, tedy alespoň z mého soukromého motorkářského pohledu.Motku musím neustále krotit, každý kruhák je zážitek (první, nebo druhý kvalt???),oproti R6 je Aprilia "velká" motorka.
Recenze
Po první sezóně překvapení v podobě neojetých pneumatik. Stejné pneumatiky jsem na R6 sjel dvě za sezónu!Předpokládám, že za to může má nezkušenost s dvouválem a vcelku opatrná jízda.Aprilka se zpočátku zdála "až moc" silná.Dnes vím, že jsem ji zbytečně točil a tenhle zvyk z Yamahy jsem si musel rychle zakázat. Jízdu jsem si vychutnal poprvé až když jsem se naučil využívat kroutící moment v celé jeho délce a tím i méně řadit.Jinak k jízdním vlastnostem:velikost pneu dle tp a do zatáček padá sama.Při větším zátahu na jedna, dva jde sama na zadní, na třetí kvalt se jí musí pomoct rukama.Přední brzda předimenzovaná, zadní standartně zavzdušněná.Spotřebu neřeším, nehlídám, nezajímá mě. Chci jezdit, ne šetřit.
Proběhla výměna zrcátek, v sériových jsem nic neviděl.Motku jsem kupoval s krovkou, ale víc se mi líbí z druhým sedlem, takže krovka je v garáži.
Momentálně se připravuji na nákup destiček, filtrů a provozních kapalin, neboť teplé počasí klepe na dveře.
Po první letošní projížďce se rozepíšu víc...
krásná
Pořádnej poctivej kus železa!!!
Krasavice, at slouzi a treba nekdy po teplicku na videnou
krásná motorka jezdil jsem taky aprilku
Nádhera, Italka jak má být