PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 R (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Shogun
Vloženo 17.2.2013
Aktualizováno 13.12.2013
Zobrazeno 2 036x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Těžko se mi loučilo s R850R, byli jsme na sebe zvyklí, a byla skvělá. Skoro jsem plakal a i moje paní z toho byla smutná. Snad na nás bude tohle větší báwo taky tak hodné.

Motorka koupena od FIRMA:Auto moto Červený - APO (České Bud - Férové jednání, standardní služby. Je to dovozce, ne servis, motorky prodává odstrojené.

První dojmy - Po R850R mě překvapil méně "křesloidní" posez - tady mám víc pokrčené nohy. Motor pěkně táhne, a duální brzdy jsou super. Proti R850R má i širší řidítka, což je znát v zatáčkách, vodí se fakt nádherně.

Motorku bych doporučil pro - Nazval bych to "klidná síla", ale to už někdo použil jinde...

Doplňky na motorce - Navíc jsem zatím dodal jen chrániče hlav válců (z Německa přes e-bay) a nosič horního kufru givi (z Moto SP Beroun). Vzhledem k tomu, jak blbě se vyndává baterka, namontoval jsem kablík na propojení s nabíječkou, nabíjím v garáži.

Přemýšlím o větším plexi, kvůli cestování.

Recenze

Moje první BMW bylo R850R - taková hodná motorka, spolehlivá, s geniálním podvozkem, která nás odvezla kamkoliv jsme si přáli. Chyběla mi jen šestka na delší dálniční přesuny a občas trochu rezerva výkonu, když jsme jeli ve dvou a s plnou bagáží.

R1150R jsem si vybral právě kvůli většímu výkonu a šestce v převodovce. Chtěl jsem zůstat u BMW a mám rád naháče. Celkově je R1150R sportovnější - což je koneckonců vidět i na designu, je takový agresivní. Oceňuju "chytré" duální brzdy s ABS - už asi nebudu brzdit smykem, jak se mi to občas stalo.

Těším se na jaro-léto.

Spokojeně a s přehledem nás odvozila celou sezónu. Byli jsem na Balkáně, okusili kluzký asfalt, šotolinu, horko, mořský vzduch a hory. Vše bez problémů, i když makadamová cesta ve dvou s bagáží a na silničních gumách nebyla úplně to "pravý ořechový."

Na jednu vyjížďku si ji půjčil kamarád (jinak majitel V-Stroma SV650) a měl z toho oči navrch hlavy. Šetří na báwo

Závady a opravy doposud: žrala olej - přetěsnění hlavy levého válce. Jinak běžná údržba - destičky, gumy, olej, žárovky, ...

Uvažoval jsem o laděné koncovce, abych nebyl pro plechovkáře a jiné kolemjedoucí a jdoucí takovým překvapení. Nakonec z toho sešlo, protože mi to přijde jako moc drahá, a co se výkonu týká, i kontraproduktivní sranda.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist