O víkendu jsem neměl moc času a tak jsem vytáhnul motorku jen na krátkou chvíli. Včera pak do práce a po práci zase krátká projížďka domů.
Tentokrát jsem zkusil i trochu rychlejší jízdu (90 tachometrových) a zjistil jsem, že ta motorka neskutečně vibruje . To co popisují ostatní u téhle motorky jsem bral, že jsou asi moc nároční a vadí jim každý sebemenší záchvěv - na vlastní kůži to však můžu jen a jen potvrdit - možná bych se nebál to naopak ještě více pohanit, protože ty vibrace jsou opravdu megasupergiga neskutečné.
Pozitivní však je, že i když to pořád ještě nehoním a spíš jen tak lechtám, tak na tu devadesátku to leze celkem příjemně - chybí tam sice šestka na udržování, ale co bych za ty prachy chtěl, že? (absence šestky mi však vadí u všech mých vozidel co mám, nebo jsem měl, takže to neberte jako mínus motorky, ale moji rozežranost)
"Na motorce fouká" - tohle není zjištění, ale konstatování. Z tohoto hlediska považuju maximálku a cestovní rychlost téhle motorky jako optimální. Větší rychlost než udávaných 108km/h si ani nedokážu představit a při mé výšce 202cm bych už byl pořádná odporová plachta. Nad nějakým plexi ale ani neuvažuju, protože naháč je prostě naháč.
Pokud o víkendu nebude pršet (držím pěsti, protože všechny předpovědi slibujou déšť - pro jistotu si vezmu nějaké oblečení naruby, ať se otočí i počasi), tak bych vyjel na nějaký delší výlet, ať zkusím na jeden zátah překonat délkovou 100km hranici. Uvažuju, že bych se podíval do Mobaru u Hanky, takže se s některýma možná potkáme tam.
Vlastník | KLR4 | |
---|---|---|
Vloženo | 12.2.2013 | |
Aktualizováno | 14.9.2020 | |
Zobrazeno | 3 230x |