Po vrácení Jawy 650 jsem hledal něco, co se nebude furt pokakávat.
Motorka koupena od FIRMA:Europe Holding (Praha) - Klasický šedý dovozce. Nicméně servis funguje a vše proběhlo 100% OK.
První dojmy - Jde, řadí, brzí, svítí ... nic překvapivého.
Motorku bych doporučil pro - Chlápek, co měl od mladického blbnutí na Jawách delší pauzu a chce začít s něčím větším, ale tak, aby ho to nezabilo. Někdo, kdo chce jednu motorku na všechny příležitosti, co neurazí. Cestovatel bez nároků na rychlé přesuny, který ocení malou spotřebu.
Recenze
Za necelých 5 let najeto cca 24000km.
Závady? Jednou oprava kontaktu ve spínači startéru, díky kterému to přestalo svítit. Jinak předepsaný servis. Jo... a 2× píchlá zadní guma.
Celkové hodnocení:
Takové normální motorka. Umí skoro všechno. Jezdím na ní skoro denně po Praze a sem tam nějaký ten delší výlet. Nebrání se ani sportovnější jízdě, i když supersport to samozřejmě není. I tak se dají bez velké námahy brousit konce stupaček.
Co nemá ráda je dálnice nad 170. Při kalupu se klepe, žere a vůbec se netváří spokojeně. Ale to tak nějak k této kategorii v objemu 650 patří.
Časem mi nějak začala chybět "duše". Ona ta mašina jede hezky a dělá co má, jen je taková jalová. Chybí mi tam trocha emocí.
Únor 2013: je na prodej.
Do garáže přijel mnohem důstojnější nástupce ...
Update 15.4.2013 - Prodáno
Moc pěkná barva! Takových moc vidět není.
Parádní mašina
Kamaráda se silnou a rychlou motorkou který mě nerespektuje na slabším moto bych poslal k šípku Já Stroma nemám,ale víckrát měl půjčeno a přes 6.l/100km jsem se nikdy nedostal ani při hodně rychlé jízdě,jo ale ten ůdaj ve městě to sedí
170km/h znáš to ... jede se s kamarádem co má FJR1200 a furt ne a ne mu stačit
<br>
Ke žraní: na delších cestách okolo 4,5, Praha cca 5,2. To žraní je míněno k jízdě po dálnici. Přitom ukazatel paliva leze dolů přímo před očima.
Dálnice 170km/h na cenduru a u nás???Né že by to nešlo ale pro tohle je supersport a né V-Strom a že to žere???Na čem jsi to jezdil chlape