Vlastník | Laskyyy | |
---|---|---|
Vloženo | 10.12.2012 | |
Aktualizováno | 15.10.2014 | |
Zobrazeno | 3 583x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
Vlastník | Laskyyy | |
---|---|---|
Vloženo | 10.12.2012 | |
Aktualizováno | 15.10.2014 | |
Zobrazeno | 3 583x |
Dávám za 10b Afrika je ikona cestovatelů. A zdravím kolegu z Lišova
Nejhezčí cestovní enduro všech dob! Nadčasová motorka, která nedělá ostudu dnes a ani za pár let nebude. Škoda jen, že není trochu silnější motor... Ale už teď vím, že mi bude stát jednou v garáži :)
parádní kus a krásný foto
Jo Jo na sajdu jsme zvědaví všichni Tak ať vše dopadne podle tvých představ a budu sledovat tvůj profil, protože až sajda bude k této vynikající motorce hotová, tak to musím vidět naživo Ať se daří!
Udělat sajdu hnanou,to by byl opravdu můj sen,ale nebude to jednoduchý a určitě to nebude hned. Sehnat ojetý rám hnané sajdy je takřka nemožné a i kdyby se náhodou něco objevilo,tak to bude pálka. Takových Uralistů,ktří mají nehnané sajdy a chtěli by si je přestavět na hnané je opravdu hodně. Použité díly sehnat nejdou a nové stojí pěknou pálku. Nicméně jak roztočit kolo na sajdě bych neviděl tak složitě jako vytáhnout pohon z motorky. Na sajdu lze buď dát náboj z auta,nebo kolo z motorky a rozetu,ale na motorce pokud má řetěz vlevo je to trochu horší. Mám tam několik nápadů,ale to budu řešit až průběžně. Zatím počítám s tím,že uděláme přední kyvnou vidlici,připojíme rám side a pomalu se to začne vyvíjet.Nebudu sajdu zatím ani lakovat,protože rovnou počítám s tím,že během ježdění se něco ukáže jako nedobře vymyšlené a bude se to předělávat. Znám několik lidí,kteří si takto sajdy stavěli a všichni si to tak nějak ladili k dokonalosti až za provozu.
V zahraničí existují renomované firmy,které tohle všechno umí řešit opravdu dokonale,ale to je pro nás cenově absolutně nepřijatelné. Ceny takových sajdkár se šplhají kolem milionu korun.
u te Ural sajdy budes resit i nahon na sajdu ??? ... to by pak byl celkem zajimavy stroj
Je to prostě královna , máš ji nádhernou, taky jsem ji 3roky sedlal . Nedám na ni nikdy dopusti, je to motorka neuvěřitelně všestranná a i po pár pádech v lese nezničitelná . Přeju ti hodně krásných zážitků, ať ti slouží
Vepředu je Mitas C-19 a vzadu C-02. Na silnici to trochu plave ale na uježděným sněhu je to dobrý.
Sajda tam nebude jako klasická lodička,ale otevřená enduro nástavba. Rám použijem asi Ural.Je to pevnější,než Velorex a dá se taky sehnat za přijatelnej peníz. Nahoru přijde plechová plošina,madlo jako na sidecarcross,ale bude tam normálně nějaká sedačka a bedna jako zavazadlovej prostor. Jestli si to někdo nedokáže představit,tak koukněte na stránky Ural.cz a prohlídněte model Ural Cross. Zhruba v takovým stylu by to mělo bejt dělaný (ale ne přesná kolie). Akorát tam musím navíc udělat nahoru ochranej rám, nějaký skládací zastřešení a plexi kvůli dětem. Jezdím často s dětma (kvůli tomu jsem se sajdama začal) a zjistil jsem,že zastřešení je potřeba. Počasí si člověk nevybere,ale dospělej to vydrží. Děti je lepší schovat pod střechu.
Dobrá volba
Jsem zvědavej na sajdu
10b
Co k Hondě dodat. Asi jenom to, že se má "bmw" co učit. Krásný stroj a u mě jasná deset.
jo pekna...co mas obuteho ze s tim drandis na snehu? ... ja tam mam E-07 a v podstate je "jizda" na snehu jen o preziti neb to nedrzi ani za mak...predtim jsem mel tkc a nebylo to o moc lepsi
Jo Africa kdo z endůráků ji nezná,už dvakrát jsem byl nadosah ale vždy jsem si vybral jinak u jiné značky,no třeba se jednou povede a Afro si zkusím i já Chválím gumy-dobrý výběr i do sněhu Myslím že i kluci z ČMN je obouvali.Jen nevím na co chceš tu sajdu a k takové mašině?Jinač 10.b jasných
Krásná Afrika
Nádherná Afra a na sněhu jí to sluší možná víc než na písku dávám 10b s přáním super kilometrů v sedle i stupačkách až jí předěláš , přidej i fotky se sajdou