Skvělá motorka, jen poněkud starší, super jako přestup na větší.
První dojmy - První dojmy byly zajmavé, koupil sem jí za 5tis. původně na ND, ale já si věřil, měla zadřený motor a vypálenou elektriku. Užil sem si sní hodně zábavy, a taky pořádnou školu, nicasil a italská elektrika pro mě byla španělská vesnice. z čezety to byl hodně velkej výkonovej krok
Motorku bych doporučil pro - Je to dravec s mechanickou přívěrou na výfuku, ideální přechodovka.
Doplňky na motorce - DC-CDI od ignitechu (bez týdle součástky se musí každý 3 měsíce nechat převinout dobíjecí cívka :D
Recenze
Zaujala mě svým designem, výkonem, a přívěrou na výfuku. Na svůj věk v roce 2008 vypadala velice krásně. Sprovozňoval jsem ji asi půl roku, přičemž první jízdy byly fakt zajmavý (CDI přilepeno izolačkou, centrál s pitbika, vyteklé vidlice...) s postupem času jsem ji celou rozebral a složil, čekala mě kompletní GO motoru(cca 15000kč se vším všudy). Hodně mě naučila jak to vůbec celé funguje, a jak si to opravit na cestách. Bohužel rokem 2011 už mě přestávala bavit, tudíž jsem se o ní přestal starat, jen jezdil a čekal na silnější. Nakonec ještě dodám, že ačkoliv má skoro 19kw, můj řidičák A1 (125ccm, 11kw) všem policajtům co mě kdy zastavili bohatě dostačoval bez jedinýho problému.