renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 F (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Baarbr
Vloženo 15.11.2012
Aktualizováno 15.11.2012
Zobrazeno 4 145x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


První velká motorka, která měla naplnit mé motorkářské ambice. Velká a těžká, ale dokáže jet velice svižně. Dělá čest svému zařazení jako Sport-Tourer. Nadto velmi servisně nanáročná a spolehlivá.

Motorka koupena od Rod - kamoš a rovina chlap - mašinu jsem dostal v takovém stavu, v jakém ji inzeroval

První dojmy - První dojem po přesednutí z jiného stroje? Je jako paroloď! Velká motorka, na které se ani dvoumetrový chlap necítí jak na trojkolce, a při manipulaci na místě vážně vyžaduje cit pro rovnováhu - je těžká jak půl slona. Ale po rozjezdu se váha ztratí a najednou je krásně ovladatelná a přitom jistá, s mírným zavlněním promine leckterou díru či jezdeckou chybu... takže i přes ne zrovna začátečnický objem je to skvělá "první holka", i pro kus chlapa. A ani po dvou letech bych ji pořád neměnil.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co se vyjezdili a vypadali na slabší motorce a teď by chtěli něco svižnějšího na projížďky i cestování. Je to krásná motorka a v téhle ráži jich tu moc nejezdí, jen je třeba myslet na to, že celokapota není levná při padání. Díly jsou běžně dostupné.

Doplňky na motorce - Původní vyhřívané rukojeti byly značně jednoduché, mechanický spínač přepínající mezi off-serial-paralell, a jeden heft měl spálenou spirálu. Vyhodil jsem je a dal nové s digitální regulací (ačkoliv je budu muset vybavit přídavným odporem, hřejí až moc)
NightBreakery do světel, malilinko líp to svítí, víc udělá dobré seřízení světel

Recenze

V patnácti jsem nějak přišel k fichtlu a hrozně se mi to zalíbilo, ale po nějaké době pošel a já si musel pěkných pát let počkat...pak jsem si v roce 2009 udělal "rozšíření" (z padesátky na neomezenou) a vozil jsem si zadek a stokilového instruktora na šetkové bandasce. V tu chvíli jsem netušil, co si koupím za motorku, a jak se mi tato průprava bude jednou hodit... Chtěl jsem něco levného, servisně něnáročného, jako třeba starý Diversion, i když v duchu jsem chtěl novější SV650S.
Sny se rozplynuly, jak jinak, když jsem si na ně sáhnul. Vměstnat se na malé SV je pro mě téměř nadlidský úkol (nehledě na to, že Včko po fichtlovi smrdí dilniční vyrážkou) a Diversion je naživo prostě škaredá kolobrnda. Ale naštěstí kamarád prodával svou GSXF, kterou neprodal loni a kterou mi teď chtěl vnutit, protože by ji tak ještě někdy viděl :) A mě se líbila.

Takže jsem to zvoral - chtěl jsem polokapotu, mám celo-, chtěl jsem něco pro začátečníka, a koupil jsem si 90tikoňovou 250kilovou potvo... krásku. A věděl jsem že to byla trefa.

Zkušenosti? Samé dobré, jízda je pohodlná, ale dynamická, a stroj chodí přesně tam, kam ho vedete. Možná mu chybí jistota a tvrdost superbiku k nějakým skutečně sportovním ambicím, ale rozhodně to není žádný rozhoupaný měkký cesťák - z bandita je skutečně jen ten motor. Ten příjemně tahá, oproti šestce moc nenarostl top výkon, ale krouťáku přibylo - zkoušel jsem proti Fazeru 600. Rád si přihne oleje, ale zatím ne tak, abych z toho panikařil.
Brzdy mi vždy připadaly dostatečné, v prvotním nadšení jsem si naplánoval, jak na ni dám pancéřovky...a pak z toho sešlo, mimo okruh vážně nejsou potřeba (zvláště s mým stylem jízdy, brzdím hlavně motorem;)
Se spolujezdcem mi připadá dost nevyvážená a citelně jí chybí výkon, ale možná jsem jen vozil těžké lidi a jsem zhýčkaný příjemným zátahem odspoda v jedné osobě..vyvážení bych dával za vinu tomu, že se mi nikdy nechtělo vrtat v zadním pérování, když jsem měl někoho vézt, věřím že stroj těchto proporcí nemůže mít s druhým člověkem problém. Sedlo je dost velké i pro tři, jedinou výtkou možná budiž poměrně velké vybrání pro řidiče, kam by mohla drobnější spolujezdkyně se špatnou technikou sezení sjet
Prostor pod sedlem je více než štědrý, dokázal jsem tam naskládat komplet velkou autolékárničku, origo nářadí, metrový hrubý řetěz i se zámkem, reflexní vestu a náhradní žárovky. A něco by se jistě ještě vešlo:D
Servis byl zatím toliko výměna zadní gumy (kterou jsem si dal na doježdění na svou druhou motyku, Husku) a řetězovky plus sem tam žárovka. Na jaře půjde olej s filtrem a kontrola vůlí ventilů, po zkušenostech z Husky zkontroluju napínák rozvoďáku...ale žádné pazvuky se z ní neozývají a vzduolejový motor je vážně zázračně pohodový, jednoduchost sama.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubos92
Lubos92 napsal 18.03.14 v 21:09

Pěkná .

Smrči-GSX-F
Smrči-GSX-F napsal 09.09.13 v 19:53 10b.

Kde já jen tu motorku viděl!? Pořád krásná! 10b.

B3RY
B3RY napsal 10.02.13 v 00:01 10b.

pěkná mašina a pravdivý a výstižný popis...

Rod
Rod napsal 18.11.12 v 23:54 10b.

Skoro mi připadá, jako bych ji už někde viděl..

-HARYS-
-HARYS- napsal 18.11.12 v 08:53 10b.

Dobrá volba!

Více komentářů



TOPlist