PROFIL MOTORKY

Honda NSR 125R (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mazi11
Vloženo 12.11.2012
Aktualizováno 12.11.2012
Zobrazeno 4 742x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jezdí perfektně. Vypadá skvěle. Ovládání úžasné.

Motorka koupena od MAKEC

První dojmy - Motorku jsem koupil jako nepojízdnou takže na první jízdu jsem se těšil jako malej kluk. Oprava mi dala celkem zabrat ač to nakonec byla banalita. Motorka nechtěla nastartovat, přestože startér otáčel motorem, neházela jiskru. Nakonec jsem si vytiskl el. schéma a co se nestalo...někdo přede mnou odborně zpřeházel tři drátky a smíchal barvy dohromady(oprava asi 30 vteřin) a najednou motorka chytla. Byl jsem unešen a první jízdu si opravdu užil. Tímto radím ostatním než budete něco kuchat zkontrolujte si kablíky :-D

Motorku bych doporučil pro - Mladým přecházejícím z 50tek ale i začátečníkům. Naučí hodně. A dovede odpouštět chybky. :-)

Recenze

Předně, tento motocykl patří mezi dvoutaktní silniční a má řadu konkurentů. Hlavním rivalem bude asi Aprilia RS 125. Mezi konkurenty není nejsilnější ani nejrychlejší avšak hovoří se o největší spolehlivosti. I toto je však diskutabilní poněvadž spolehlivost se odvíjí od péče o motocykl. I přesto jsem rád, že jsem zvolil právě Hondu. Líbí se mi její zpracování, vzhled, motoricky je výborná. Co se mi na ní líbí hlavně, že vypadá jako velká motorka oproti jejímu nástupci CBR 125. Přesunu-li se k tomu co bude každého zajímat asi nejvíce a to je výkon, vyskytuje se Honda NSR 125 R v několika verzích v závislosti na zemi původu. Mě se dostala do rukou ta nejzavřenější verze (dovoz z Německa). Tady se soudruzi opravdu vyznamenali, poněvadž omezili co se dalo. Začnu od motoru...omezený průchod směsi sáním, menší trysky v karburátoru, omezení průchodu spalin ve svodu výfuku, zavřená jednotka výfukové přívěry, omezovač otáček na 7000rpm, zavřená jednotka zapalování (CDI) a někdy se hovoří i o změně sekundárního převodu kvůli maximálce. Já měl při koupi práci trochu usnadněnou, protože restrikci sání a omezovač otáček někdo již odstranil. Já dokoupil větší trysky a otevřel svod výfuku. Z původních 80 km/h dnes vymáčknu 140, ale ještě zbývají nějaké restrikce.
Co se týče jízdních vlastností, motorka krásně sedí na silnici, zadní tlumící jednotka odvádí skvělou práci a rovněž přední teleskopy.
Brzdy fungují na jedničku, hlavně přední ta je opravdu znát a zadní není o moc horší.
Spojka funguje jak má a zejména se mi zamlouvá reakce plynu, která je absolutně bezchybná.
Co by se dalo vytknout je horší viditelnost v zrcátkách a nepříliš vysoká svítivost předního světlometu (hlavně v noci).
Jinak ale perfektní stroj se kterým se budu těžko loučit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MaKeC125
MaKeC125 napsal 15.11.12 v 21:40

Ať slouží! Dobrá volba, že jsi vybral právě Hondu. S tou elektrikou jsem teda čuměl. Já nad tim stál a pořád nevěděl proč to neháže a ona je to taková banalita.

Tomis1000RR
Tomis1000RR napsal 14.11.12 v 16:22 10b.

také jsem ji měl a udělal jsem dobře Ať ti slouží

Více komentářů



TOPlist