PROFIL MOTORKY

KTM Duke 640 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kidd
Vloženo 4.8.2012
Aktualizováno 13.11.2012
Zobrazeno 5 377x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


KTM 640 duke II - Super motard

První dojmy - s každým ujetým kilometrem je moto lepší a lepší . . .

Doplňky na motorce - koncovky výfuků, stupačky spolujezdce, přestříkaná kapotáž + polepy ktm duke

Recenze

16.07.2012 - koupena

klady:
- výkon, který však nemohu porovnat, jelikož je to moje 1. takto silná motorka.
- váha, cca +/- 155kg
- ovladatelnost, do leva, do prava, šup šup :)
- spotřeba, zatím změřena na cca 5,4l/100km (a nejezdím zrovna šetrně)
- startování, kromě startéru má i nakopávačku. Na tu chytá dobře, leč využití...uvidíme
- cestování, i po delší trase jsem byl mile překvapen, že mě krom zadku nic nebolí

zápory:
- nádrž, po ujetí 160km přepínám na rezervu...a hledám čerpačku (nakonec jsem po 180km natankoval 10 litrů, takže 2 litry jsem měl ještě fóra, čili dojezd cca 200km na nádrž).
- vibrace, na ně si časem zvyknu (věřím), ale s nimy spojené je neustálé uklepávání držáku SPZ. Tak jsem si udělal vlastní (uklepal se rovněž), udělal jsem další (zatím drží) :-] Svádím to na vibrace, ale může to být i tím, že jezdím i mimo zpevněné komunikace.
- tlumič kyvné vidlice, bohužel je rozdíl, zdali ho máte nastaven jen pro jednoho nebo pro dva lidi. Když ho máte nastaven jen pro řidiče a chcete někoho svést, tak se vám řetěz našponuje k prasknutí a v podstatě je téměř celá váha spolujezce držena né tlumičem, ale řetězem. Poznáte to totálně zacákaným zadním ráfkem od oleje z řetězu. Naopak, když tlumič nastavíte pro dva lidi a jezdíte sám, tak máte řetěz volný a motorka je zvedlá jak koza.

- jináč v eng. manuálu píší něco jako, že jezdit hlavně po zpevněných komunikacích, ale už jsem ji prohnal i solidním terénem. Kde bylo sucho bylo to v pohodě, když jsem vjel do bláta či kaluže a začal hrabat (díky obutí) tak se dal DUKE díky své váze snadno vytáhnout, případně jsem to otočit a vzal to jinudy...nicméně na asfaltu je DUKE doma !

- co do rychlosti, tak jsem zatím jel max. 140km/hod. (do mírného stoupáku), ale už to bylo dost nepříjemné. Pátý stupeň vytočen za hranici 7000 otáček až mi motoru bylo dost líto a i o sebe jsem se bál, tak jsem to dál nezkoušel. 120km/hod. je taková hranice únosnosti, kdy vydžíte jet déle touto rychlostí, pominu-li fakt, že se DUKE začíná pěkně vlnit. Stovku tam máte coby dup, aniž by to bylo jízdně nějak nepříjemné.

- co se cestování týká, tak nejdále jsem jel cca 220km k Řípu a zpět (5 motorek nás jelo). Duke nedisponuje možností přidělání kufru, takže jsem jel s báglem (ten jsem měl na zádech a víceméně posazený na sedlo, takže mě nijak nelimitoval). I přesto, že DUKE je určen pro jízdu tzv. kolem komína, byl jsem více než spokojený. Trasu jsem měl vybranou po vedlejškách a klikatých silnicích a styl jízdy pohodový, aby jsme se drželi při sobě. Tělo nejevilo známku únavy či opotřebení, jen zadek se začal ozívat cca v poslední třetině trasy směr domov, kdy se poposednutím dozadu problém eliminoval na dalších x kilometrů. Potěšilo mě, že obdobné problémy (se zadnicí) měl i kluk na V-stromu, načež jsem si řekl, že DUKE na tom fakt není tak špatně.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Revmatik
Revmatik napsal 28.04.18 v 22:24 9b.

Na Duka mám skoro stejnej názor,ale mám ho teprve měsíc.Fakt mě baví čím dál tím víc, škoda, že už mám skoro všechny klouby a plotýnky na mraky😎

FildaCrow
FildaCrow napsal 03.04.16 v 10:23 10b.

Zdravím, mám tu dotaz :)
O Dukovi přemýšlím jako o svojí první motorce a chtěl bych se zeptat ohledně toho tlumiče vzadu... Dá se třeba vyměnit za tvrdší, případně pasuje tam tlumič z novějšího modelu? Dík za odpověď a hodně šťastných kilometrů :)

Smithy
Smithy napsal 23.10.12 v 21:48

Pěkné pane kolego, jen poupravím tu vámi uvedenou rychlost 140 km/h. Moje Kačenka II v originálním stavu chodí 180 a kdybych se chtěl skrčit, dá si říct i o kousek víc. Je to stroj na výrobu úsměvu od ucha k uchu

Milan1963
Milan1963 napsal 05.08.12 v 12:58

Ta maska je neobvyklá, jinak krásný stroj. At' jezdí , žádné opravy a hodně kilometrů.

Více komentářů



TOPlist