O Dukovi se toho moc říct nedá,ten se musí zažít.Hravý veselý chlapík.Nabízí spoustu zábavy a adrenalinu a já jsem teprve na začátku..
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - WOW!
Motorku bych doporučil pro - Dobrá na naučení čehokoli a adrenalinové zážitky, nedoporučuju trpaslíkům a princeznám obojího pohlaví.
Recenze
Dukeee koupen 2011 od profíka, 15.000 na tachometru (vypadá hůř, tak nevim)
Naněkolikrát prasklý, vařený válec, elektrika přestrkaná do nejnemožnějších míst, samozřejmě i na kostře, takže nepředvídatelně zdechal zejm. v dešti, nestartoval, prostě zlobil.
Po třech tisících kilometrů neustálého trápení po městě a malejch výletech, na druhou sezónu rozebranej na díly a znova složenej, přišlo se na zašpuntovanej přívod vzduchu do motoru přes elektrickou vývěvu a spoustu dalších hrůz, který zásadně ovlivnovaly Dukovy schopnosti, jediné co z původních věcí zůstalo, je předělávka svodů ze dvou na jeden výfuk, ale je to kravina, která mě ještě čeká
Dnes je to úplně jiná motorka, nežere 12na100 ale spořádaných 6, neskutečně tahá a akceleruje, narozdíl od toho udušeného, přechlastaného chudáka teď dává na pár metrech velkou dávku zábavy a adrenalinu. Teď najeto společných 7.000Km, na tacháči 22.
Všechno co je dál než 100km rovně je bolestivě daleko, ale okolo komína se dá motat celý den. Sedlo je vysoko a není na sezení, ale ve srovnání třeba s Nudou je pořád příjemný.
Jednička velmi krátká, dvojka snese relativně nejvíc, trojka už chce trochu točit, čtyři a pět ve volnějších pasážích, spojka je nejpříjemnější ze všech které jsem kdy měla v ruce.
Spolujezdec je nesmysl, zadek jde na dorazy a je to neskutečně nepohodlné, nedejbože, když je spolujezdec navíc méně chápavý.
Úložný prostor je jakési nic pod sedlem,vozím krovku, síť nebo ledvinu.
Kufry samozřejmě hovadina.
Ovladatelnost? Jeho druhý jméno.
Vysoko sedlo. Jsem 170 cm vysoká, takže dosáhnu na zem jednou špičkou boty a pokaždý, když parkuju, sesedám. Ale na druhou stranu je to tak lehoučká, skvěle manévrovatelná věc, že už mi to vůbec nepřijde.
Motor? Slovy diletanta: Syrovej ostrej jednoválec, všichni mí známí, co na tom seděli, měli do deseti vteřin hubu od ucha k uchu a řvali Ty WoEEE!!!
Podvozek samozřejmě nic moc ve vysokých rychlostech, ale skvělý v náklonech a malé rychlosti.
Brzdy Až moc, ale zkušenost je dobrá učitelka.
Opravy, (kromě těch, které způsobil "stunt" tuning):
Podfouklé těsnění pod hlavou,
Dvakrát rozsypaný startér /ještě že to jde našlápnout a velmi snadno/, jehlový ventil v karburátoru, nový sytič, izolace, hadičky, serepetičky.
Drobnosti v elektrice, objímky žárovek.
Pak samozřejmě filtry, olej, vidle, řízení, baterka, brzdy, destičky etc.
Vypadá to jako pohoda, ale v podstatě je tahle motorka dost náročná na údržbu a péči, citlivá k vlhku a ty velké vibrace samozřejmě zkrátí život všemu co má nějakou vůli na polovinu, takže servis bere u tohohle konkrétního Duka s pravidelnou údržbou tak dvacet ročně.
Je to v rovnováze. Hodně dává při ježdění, hodně si vezme na údržbě.
Na okruhu v Brně jízdněobstál na výbornou.
Bohužel po všem tom trápení odešla klika, ventily, nikasil a spousta podstatných částí motoru, po tvrdé zátěži ve vysokých otáčkách to dvakrát vařené srdce milého Důčka nevydrželo. Od začátku jsem věděla, že je to jeho slabé místo, kupovala jsem ho s tím. Sbohem, učiteli, s těžkým srdcem prodáno.
Kudy se budeš ubírat v jedné stpoě dál, na to jsem zvědavý. Vyber dobře!!!
Nic pro princezny, ale pro rebely
jen vic a vic peknych kocek na modelech KTM, ta barva motky je paradni
super motka v dobrych rukach uz, tak po total repasi hodne pohodovych km.
Skoda , ze ten predchozi majitel byl pr..e
Hmmmm, slečna bikerka jezdící na KTM DUKE! Palec hore