ERjednice červená, v ulici je jediná Rok výroby 2003, výkon 152 koníků. Laďáček Akrapovic, racingové stupačky a páčky... tak tohle je moje nová kámoška
Recenze
Tak jsem hledala náhradu za Fároška pro zbytek sezóny a našla... Opět trochu nečekané a impulzivní rozhodnutí - namísto Fároše 929 nebo 954, které jsem dost zvažovala, se mi najednou doma octla ERjednice. Vyrobená roku 2003, ale vzhledem jako by právě vyjela z fabriky. Předchozí majitelé se o ní evidentně výborně starali. Rozhodování bylo poměrně krátké.
Zatím jsem se svezla prakticky jen po mokré dálnici při cestě dom. Takže jediné, co zatím můžu popsat, je velmi sportovní posez, který ještě umocňují racingové stupačky. Za plynem jde poměrně svižně, i když v nižších otáčkách je v porovnání s Fárikem asi trochu slabší. Taky má v porovnání s Fárou trochu jinde těžiště, takže se ovládá trochu jinak, ale bude to spíš jen otázka zvyku. Na tom mokru jsem to zatím moc netestovala.
Ještě tuto sezónu asi dojde na výměnu řetězovky, a také bych ráda pořídila tlumič řízení. Ale jinak to vypadá zatím bez investic. Dokonce má i padáky, takže nebudu muset za Rutanem
No, už jen, aby přálo počasí a může se vyrazit za plynem
Po prvních pár cca 800 km na suchu, z čehož 500 kilásků bylo prakticky v jednom tahu, mohu číču kupodivu kladně ohodnotit i jako poměrně ucházející cesťák Navzdory předkloněnému posezu, kdy váha leží hlavně na rukách, nijak významně zničená nejsem. Díky poměrně vysoké nádrži je možné se, např. při jízdě městem, levou rukou opřít a na chvíli spočnout
Tak po cca 2500 km nastala výměna řetězové sady, což s sebou přineslo i super zjištění, že ťukání v motoru, které se objevovalo při nízkých otáčkách, definitivně zmizelo Původně jsem měla v plánu dát dopředu o zoubek menší kolečko, ale bohužel nebylo skladem, tak příště.
hmm..tenhle model ma krasnej spodek.. a procítěná štěrbina vzadu je nejkrasnejsi..
hezká černovláska a sexy erjednice červená móóc hezký
dvě krásky jasných 10b.