Ideální motorka pro jedince se špatným prokrvením končetin:))
První dojmy - Perfektní ovladatelnost v zatáčkách,ale jen na kvalitním koberci silnic.Zbytečně široká nádrž a vysoko umístěné stupačky.Na supersporta slabší brzdy.
Motorku bych doporučil pro - Sportovně založeným.Na cestování moc není..
Doplňky na motorce - Karbonová koncovka výfuku Huric,padáky,zadní diodové světlo s integrovanými blinkry z modelu K4-K5,zrcátka z K2-K3
Recenze
Ač je to jen 750,tak jede podobně jako objemnější Fireblade 929.
Jedná se o úplně první miléniový model po sradovi,takže má ještě ruční sitič,reznoucí svody výfuku a zrovna nezky tvarovaná zrcátka.
Celkový zpracování stroje není na úrovni hondy a to
například slícování plastů,umístění obrysového světla,nevzhledné zadní světlo s odrazkou a něco by se ještě našlo,ale v podstatě jsou to blbosti,které na jinak skvělý zážitek z jízdy nemají vliv.
Abych jen nehanil,líbí se mi přístup k vzduchovému fitru,kdy stačí pouze povolit dva šrouby u krku řízení a nádrž se jen odklopí(je na pantu),nemusí se odpojit hadice přívodu paliva a konektory k čerpadlu.Celý airbox taky není problém sundat(par konektorů,podtlaková hadička,odvětrání kliky,několik šroubů,návleky k sacím hrdlům)a po jeho demontáži je perfektní přístup ke svíčkám,takže se vzduchový filtr vymění spolu se svíčkami v klidu za hodku i s pauzou na pivko a cigaretu.
Za to japonce chválím,skutečně pohodové šroubování,žadná past.
už aby to začalo,ne teplo,slunce,kafe,cígarko a ježdění,co?
pěkný kamaráde.ať slouží a někdy vyrazíme na výlet.