PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 400 Burgman (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník majkl_bb
Vloženo 5.5.2012
Aktualizováno 3.10.2023
Zobrazeno 4 289x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Burgman = synonymum pohodlí a spolehlivosti.

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Po Burgmanu AN 250 K2 to je můj další maxík, se kterým jsem maximálně spokojenej. Udělal jsem velkou chybu, když jsem si (asi omylem) koupil Gileru Nexus 500ie. Jak rychle jsem ji koupil, tak rychle jsem ji prodal a pořídil si jak jinak než zase Burgmana...

Recenze

Koupit si novou motorku, to by mě asi ani nebavilo. Je zapotřebí se pro nějakej provozem ohoblovanej kousek vydat autobusem přes půl republiky, sednout na něj a tradá domů. No a doma výměna brzdových destiček, ložisek kol i řízení, řemenu variátoru a podobně. A jelikož často parkuji venku, bylo potřeba skútr vybavit alarmem s dálkovým ovládáním.

Co se týče provozu, mohu po několikaměsíčních zkušenostech napsat, že jsem s tímto strojem spokojen. Je sice hodně velký a těžký, ale o to líp drží stopu a nerozhodí ho boční vítr. Při své výšce 173 cm si za jízdy můžu úplně natáhnout nohy do přímky, což je fajn, a díky větším kolům oproti modelu K2 drží líp zadní kolo v zatáčce, takže je jízda na něm i o něco bezpečnější. Skútr má ale i svá negativa oproti K2. Má například horší ochranu jezdce před deštěm. K2 měla kratší čumák, takže byl víc šípovitý a rozrážel vzduch tak, že na nohy opravdu nefoukalo. K7 ale nemá tak šípovitý tvar kapotáže v oblasti kolen, takže na nohy docela fouká a v dešti z boku i zmoknou. Chtělo by to dokoupit nějaké deflektory, pokud je někdo za tímto účelem vyrábí. Každopádně ochrana jezdce je opravdu skvělá, oproti jiným skútrům, jen prostě na K2 byla ještě o něco lepší. Další špatnou věc je od výroby špatná spojka, ale to jsem vyřešil tak, že jsem ji nechal na doporučení přelepit materiálem FNF 410 ve firmě Renovak a nejen že při rozjezdu neškube, ale ani nijak nepíská a myslím si, že s ní nejsou a nebudou problémy. A že už musela těch startů z křižovatek dát, když jsem s ní už najezdil po městě několik tisíc kilometrů...

Mile mě překvapila spotřeba. Ve městě jezdím za tachometrových 4,6 l/100 km a to docela dost razantní jízdou. Po přesným přeměření je však skutečná spotřeba 4,43 l. Mimo město jezdím normální rychlostí 90-110 km do 4 litrů, ale dá se stylem kochačka jet ve dvou i za 3,2 l.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Refoto
Refoto napsal 06.06.14 v 22:58

Pozdravujem chcem sa opytat na K8ke stretavacie svetla svietia obe alebo iba lave dakujem

majkl_bb
majkl_bb napsal 24.01.13 v 22:37

V popisu píšu o spotřebě v posledním odstavečku. Ve městě se dá jezdit v pohodě do pěti litrů, ale dá se jezdit i za 4, když se toho člověk bojí. Těch 3,5 je reálných, ale ne ve městě.

Kultas1
Kultas1 napsal 24.01.13 v 22:21

Nezlob se, že Ti to tady tak spamuju,a le prosím tě, jaká je spotřeba u 4 kilového buráka. někde píšou 3,5 litrů, ale to si myslím, že není reálné, jedině kdyby měl někdo strach trošku potáhnout za plyn, ne?

Kultas1
Kultas1 napsal 07.01.13 v 11:58

Víc místa na nohy asi ne, akorát je tam lepší, že tam není ten středový panel, že má člověk pod sebou rovnou podlahu, není odkázaný jen na bočních stranách a to je zase úžasné v ochraně proti větru a teplo na nohy, proto, že zhruba v úrovni, možná něco pod mých kolen je umístěný chladič, který jsem v chladném počasí velmi rád poznal, protože mi od něho hodně citelně šlo teplo i přes kožené kalhoty. Jediné, co byxch motorce vytknul je malá nádrž a plytší úložný prostor pod sedlem. Motorku bych si nechal, ale musel bych provést úpravy, musel bych nějak pořešit větší nádrž, alespoň na 15l a nějak poladit plovák a na dlouhé cesty bych se spokojil asi s ještě větším výkonem, to by u tohoto modelu asi taky šlo. Brzdy by rozhodně snesly ještě větší výkon. Tak nevím, jestli mám začít tunit, nebo se koukat po něčem jiném. Burák je cenově dražší, když ybch spočítal zhruba cenu úprav, tak bych byl určitě na menší hodnotě, teď je to otázka dalších priorit, určitě je velkým plus celkový prostor pod sebou bez střed. panelu. pohodlí tam je i teplo na nohy, štít bych trošku zvýšil a super. Je to lehší motorka kolem 160-170 kg, tak i spotřeba je někde jinde, bude to i tím polovičním obsahem. Když držím pořád plný kolem těch 160, tak jsem přesně na čtyřech litrech, což není vůbec špatné otázka výkonu, kdybych do toho začal hrabat o kolik by vzrostla spotřeba... Tak nevím, zda-li motorku prodat a koupit si Buráka 400, nebo Gileru 500? Pár lidí psalo, že burák je těžký na tu čtyřstovku, že by volili raději 650, ale to už by nesplńovalo mé požadavky spotřeby, na skůtrech se mi líbí ne jen pohodlí, ale také nízké provozní náklady a to šestikilo už si vezme, jak auto...

majkl_bb
majkl_bb napsal 07.01.13 v 11:24

Koukal jsem na fotky a má to opravdu podobnou stavbu jako Burgman, ale zdá se mi to o něco kratší a místo na nohy nebude větší jak na burákovi. Jinak Hyosunga neznám. Jen vím, že to má v padesátce kámošův otec už snad 10 let a nedá na to dopustit. Asi to budou docela kvalitní stroje.

Více komentářů



TOPlist