byl to držák. 8 sezón bez poruchy a bez nehody díky pane suzuki
Recenze
najeto 57.000 km. motorka nebyla nikdy havarovaná,
za celou dobu tyto závady:
1)gufera na vidlích po 5ti letech
2)odešla baterie po 7mi letech
3) uvolněné šrouby vibrací po 50.000km na víku vany - přetěsněno, dotaženo
4) na sklíčku otáčkoměru se objevila únavová prasklinka
na motorce byly provedeny tyto úpravy:
1) dokoupen laďák (jen kvůli zvuku, ne pro výkon)
2) předělaná podsedlovka
3) pancéřové hadice na brzdách
4) kvůli podsedlovce jiné zadní blinkry
5) stříkaná nádrž originálním odstínem (rejha od spěťáku harleje, moje blbost)
pravidelný servis dělaný ihned po záruce doma na koleni - většina dle doporučených intervalů mimo rozvoďáku - ten jsem preventivně měnil v 35.000km. ventily jsem nechal seřídit 2x - nebylo co seřizovat, pak už jsem to nikdy nedělal. motorku jsem nikdy nezazimoval. baterii jsem nabil 1x za 6 let, kromě jedné zimy jsem jí ale vyndaval. olej plná syntetika 10W50, svíčky NGK doporučené panem suzukim. spotřeba oleje neměřitelná (méně než 0,1l/6000km), spotřeba benzínu 3,9l (dovolená) - 8,5l (okruh)
přednosti:
neuvěřitelná spolehlivost
perfektní dílenské zpracování
velmi čitelné jízdní vlastnosti
kupodivu pohodlná na cestování (ne ve dvou, kvalitní silnice podmínkou)
po úpravě podsedlovky obrovský zavazadlový prostor (ten mi na novém modelu bude hodně chybět)
nedostatky:
slabší brzdy (po instalaci pancířů OK)
mizerný přístup k akumulátoru pod sedlem
při jízdě 50km/h a méně neustále jede větrák - nemá ráda město
startování chce cvik
nemá ráda otáčky pod 4.000
na okruhu se neustále musí řadit - velmi důležité je naučit se řadit bez spojky
A pak že se na Sradovi nedá cestovat <br />
A dokonce bez nehody, tak ať příběh pokračuje takhle i nadále.
díky krajinkáři. nápodobně. představ si, že jsem 1. majitel, tuhle motorku jsem nikdy neboural, sjezdil jsem s ní evropu od portugalska až po černou horu a každý rok lítám pravidelně na okruhu. podle toho, co čtu od odborníků na netu, má být vlastně motorka dávno vejpůl, stočenej tacháč a motor po smrti... tak nevim, jestli soudruzi ze suzuki, neudělali někde chybu
Tak at slouzi dalsich 7 .<br />
Asi jsi rozumny a vis co moto potrebuje...
teď jsem zlomil 50.000
Tak to gratuluju, kolik na ní máš najeto??? Samozřejmě s panem suzukim se taky znám a taky ho mám moc rád...<br />