PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 500 (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Matthew91
Vloženo 4.2.2012
Aktualizováno 10.4.2016
Zobrazeno 1 349x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vytoužená a dlouho hledaná kráska z dílny starých japonských mistrů. Sakra kluci japonský věděli co dělat, a nebo si to možná ani neuvědomovali co tvoří za krásu a dnes už legendu.

Více fotografii

Motorka koupena od 2.2.2012

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 Fazer: důvod neuveden
Honda CB 600S Hornet: důvod neuveden

První dojmy - Začal bych asi poděkováním mým dvěma kamarádům, bez kterých by se můj sen těžko plnil. Kluci díky!!! Nu a první dojmy? Vzhledem k tomu že naše první vyjížďka byla v -15°C. A po těch pár stovkách kilometrech co máme společně s kawičkou za sebou těžko říct.(sezóna 2012 se nám bohužel nevydařila, o to bude, ale 2013 zajímavější.) Ale jeden hlavní a zásadní první dojem je že 2-válec týhle kubatůry nic, ale opravnu nic neodpustí. Trochu VÍC plynu při pod / řazení a zadní kole je jak utržený a hrabe co to dá a mít tam hřeby tak trhá asfalt. Za to na druhou stranu trochu MÍŇ plynu a tak razantní spomalení sekunďáku-připomíná to jako by se vám na fleku zastavilo zadní kolo, sice se točí, ale setrvačnost udělá svoje a není to vůbec příjemný. A pro někoho kdo to úplně nečeká a to zavání i podíváním se na vzor asfaltu. Někomu to přijde jako hendikep já v tom vidím tu pozitivní stránku. Na tuhle moto, ostatně jako na žádnou nejde sednout a vzít za plyn a jet, ovšem u týhle než dosáhnete takový rychlosti kdy už na to nemáte, vás tahle jednoduše vyškolí a v horším případě i shodí. Však lepší odřená prdel než rozlámanej celej člověk. Co se mi, ale líbí? Na svůj věk a dobu kdy byla vyrobena, je motor stále držák,design je ohromující a o tom vypovídá už jen to že moto za dobu své výroby prošlo minimálními úpravami, jak kapotáže tak motoru. A 2-válec i dnes bez větších problému (pokud to čék umí) může stíhat i kde jakou 6-stovkovou lehnu. A zmínku určitě stojí i "starý" tvar kapotáže. Ani po těch letech nikde nic nevrže, nedrnčí, podle mého byla dost nadčasová a je perfektně aerodynamická, vzduch obtéká kolem jezdce takže vás vítr nesmete z mota ani ve 180 na to ve 200 což je tam strop kam až motorku hnát. (Zvládne i víc, ale pokud se chci prohánět 200+, nebudu si kupovat cesťáka, že jo :) )

Doplňky na motorce - Padáky, laďáky a oživení svodů, výměna airboxu za 2 sací košíky, s tím spojené přetryskování motoru, širší řidítka, přední kolo osazeno 2-kotoučkovou brzdou z novějšího modelu. Dodatečně instalován jakýsi přesto origo ovladač výstažných světel a kupodivu fungují výborně.

Recenze

2.2.2012 - Jsme si udělali s kamarády 700km výlet pro tuto nádhernou krásku. Výlet se neobešel bez drobných obtíží, ale nic s čím by si šikovní chlapy jako my neporadili. stávkující topení v autě, takže -5°C v autě. Kdo by ale nestávkoval v - 20°C a drobnější zmatky při navigování a tím "menší" zajížďka. Naštěstí jsme vše zvládli cestou zpět se zastavili na chutné a hlavně teplé jídlo.

3.2.2012 - Tak jsme to nevydrželi a při svitu slunce jsme s kamarádem jeli projet svoje krásky, má jen o fous mladší sestřičku té mojí, a letošní prvních pár kilometrů máme za sebou i před nevěřícné pohledy a snad i nějaký obdiv lidí kolem nás. Motorka je úžasná díky předešlému majiteli, který si s ní dal tu práci jede senzačně. Poslouchá senzačně a již při menším zabráním za plyn je jak střela. Dvou.kotouč v předu brzdí na výbornou a vše funguje jak má. a to co se line z výfuků je rajská hudba. Zkušeností je zatím málo takže se těším na příznivější počasí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hachlblaubachtr
Hachlblaubachtr napsal 22.03.12 v 23:21

For brdar..kluku zadreš když nebudeš mít dost oleje nebo se ucpou mazací kanálky ale ne když se ti rozsypou magnety na rotoru,stává se to, proto přešli šikmookáči na zaplechované rotory ale doporučuješ zkonrolovat rotor což tedy při prodeji znamená vypustit olej,demontovat víko,stahovákem(speciál šroub)stáhnout rotor,zkontrolovat magnety,dát nové těsnění,namontovat víko nalít olej...když příjde pět kupců podle tvojí rady tak se s toho majitel monimálně osype,není to píčovina co píšeš??? Nastartuju,dobíjí to,nerachtláto, neřeším to...no ne?

Hachlblaubachtr
Hachlblaubachtr napsal 22.03.12 v 22:55

Tak já prodávám motorky jen po kvalitní renovaci,jsem stará škola čili poctivá, dík za poklonu ať slouží a nebuď na ni zlej nebo ji koupím zpátky

Bbuben
Bbuben napsal 20.03.12 v 00:11

koukám, že máme dvojčata :D, tak ať dobře slouží

Matthew91
Matthew91 napsal 05.02.12 v 13:21

Děkuju. Nevím jakou z tvých motorek ohodnotit první

-Jandys-
-Jandys- napsal 04.02.12 v 14:21

Je to suprová mašina,ve své době hotová raketa Mám rád poctivé motorky a hlavně ty co mají pořád co nabídnout i dnes a to tahle Kawa je!Za 10.b a ať tě stále vozí a nezklame

Více komentářů



TOPlist