PROFIL MOTORKY

Honda XL 600V Transalp (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vlnič
Vloženo 3.12.2011
Aktualizováno 4.2.2013
Zobrazeno 2 669x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


Stál kamarádovi v garáži, šel na jeden válec, celkově nic moc stav, přesto se mi hrozně líbil ...tak nějak bych charakterizoval náš první kontakt.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - ...

Recenze

Jako slušní lidé jsme se jeden večer v hospodě dohodli, no a já jsem koupil částečně fungujícího Transalpa.
Po troše úsilí, hledání ve fórech a nějakém času v garáži a před ní, jsem - jsme, páč víc hlav víc ví, konstatovali závadu - vadné CDI, společně s opotřebeným čidlem neutrálu (nesvítila kontrolka). Následovalo pár telefonátů s Ignitechem (chválím) a objednal jsem CDI-čko společné pro oba válce za 3400,-. Čidlu jsem nechal kolegovi na soustruhu zkrátit závit (cca 1,5 mm), aby znova čnělo o něco hlouběji do převdovky. Kontrolka začala svítit a tímto se Trans rozběhl na oba válce a začal rozdávat radost , samozřejmě proběhla rozborka, zborka - očista a servis nejnutnějšího. Pořídil jsem vyšší plexi od Givi, centrální stojan, použité boční nosiče na Givi kufry a nazdar. V téhle podobě jsme začali jezdit. Loni v létě jsme se společně podívali po Moravě a do Chorvatska, v záři proběhl víkend v Rakousku. Letos jsme Chorvatsko (Istrie) zopakovali, jen jsme tam dojeli oklikou přes sever Itálie.
Musím konstatovat, že Trans ani jednou nezaváhal, čímž si pochopitelně získal mé nehynoucí přátelství.

Na tacháku je teď přes 75 tis. km, při koupi tam bylo nějakých 64. Na jaře proběhl servis, výměna rozvodů, výměna oleje ve vidlích a ložisko v krku řízení, které bylo na hovno a od té doby je motorka klidnější, hodně se to projevovalo v malých rychlostech 20-30km/h.
Spotřeba je klasika od cca 4,6 po nějakých 5,8 podle stylu, ve dvou s plnou polní klidně do 5-ti litrů.
Spotřeba oleje je cca 2 dcl na 1000 km, ale není to pravidlo, za letošní dovolenou si vzal 3 deci.
Mám obuto Heidenau, předek je K60, zadek je K76. Zadní jsem měnil chvíli po koupi, takže je na něm cca 9 tis. a vypadá, že příští sezonu ještě vydrží. S pneu jsem vcelku spokojen, zadek už sice párkrát ujel, ale vždycky bylo chladno a déšť a přimotal se k tomu asfaltovej had, myslím, že by ulítla kdejaká guma.
Motorka má i slabé stránky, ale vzhledem k době vzniku, kubatůře a výkonu, by to byl div kdyby neměla. Každý kdo má Transalpa to dobře ví.
Každopádně tenhle Transalp je stroj made in Japan a barevná kombinace je vidět hodně málo, mám za to, že se dělala jen v r. 1991. Ve zdejších registracích jsem našel jen jednoho a co sleduju inzerci, tak na prodej jsem viděl loni taky jen jednoho.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Potok01
Potok01 napsal 21.12.11 v 21:22

Starej dobrej Alpík. Je to radost za nevelký peníz a té radosti je hromada. Umí to jet po dálnici, po silnici, po lesní cestě i přes pole a louku. A to neumí snad žádná jiná motorka s takovou jistotou a elegancí. Ostatní stroje jsou už jen speciály na některou z těchto cest. Jediné to neumí: Hučet jak vysavač a fičet 250 km/h..Ale je to třeba?

bigtwin
bigtwin napsal 08.12.11 v 11:11

Krásnej a zachovalej kousek, mám rád lidi, co si motorky opravujou sami, u mně máš za 10

Dzgofmann
Dzgofmann napsal 08.12.11 v 01:15

Mooc pěkná mašina... Taky jsem jí měl v hledáčku ale nakonec mi víc sedl Freewind ... vymazlená... preju hodne km v dalsi sezone a hlavne bez nehod

fzr6
fzr6 napsal 07.12.11 v 21:35

moc hezký! bylo by škoda ho nechat v té garáži 10b

koudelka_v
koudelka_v napsal 05.12.11 v 22:52

Pěkný TA...a fajn čtení! Přeji hodně spokojených km! 10b

Více komentářů



TOPlist