Suzuki GSX 750, Inazuma, 1999. Nádherná klasika
První dojmy - První dojmy? Nádhera, poctivá práce, poctivá motorka, trochu jsem se lekl když jsem ji poprvé viděl. Po Kentoya 125 Lens to byl docela Goliáš:-))) No byl to dost respekt!!!
Recenze
Koupil jsem ji v listopadu, čili mě stojí v garáži a čeká na jaro. Přes zimu ji musím odrezit nádrž a nejspíš ji i vyliju epoxidovým nátěrem ať je klid.
8.12.2011
Po ohledání a úvaze nádrž radši vyměním. Sehnal jsem ťuklou nádrž z GSX1200 (ta už by reznout neměla) a ještě přikoupil manuální kohout (taky z 1200) aby byla na motorce aji fce. rezerva.
Jel jsem s ní na STK a neprošla. V techničáku mám napsanou zadní pneu 170/70 (ha, krpa: na motorce mám 170/60 což je správně). Vyřeším přepisem v techničáku.
Poježděníčko po Číňanovi: nemá cenu popisovat. Až opadne euforie a budu jezdit se zavřenou pusou, tak ten popis bude snad vydatnější.
Do zatáček ji musím ještě nutit (velká hmotnost oproti Lens-ovi), než si mozek zvykne, že se musím více naklonit.
Překvapilo mě odstupňování převodovky. 4,5,6 téměř jako jeden převod = málo spadnou otáčky:-/.
20.12.2011
Vylezlo slunko, uschly silnice, tak jsem neodolal a vytáh si JI o víkendu na výlet. Na motorku jsem si rychle zvykl (asi vhodná pro začátečníky. Zatáčky a převody již jsou v pořádku. Poježděníčko náramné, od 2500 do 4000 ot. jede slušnou pohodičku a pak je to už hovado. Nad 6000 jsem se ale (radši) nedostal. Rychlost 130km/h je už nepříjemná (což je dobře tak na delší cesty po dálnici potřeba pořídit štítek. Zatím spotřeba cca 5,5 l/100km.
21.9.2012
Takže skoro po sezóně asi takhle:
Inazuma jede jak pila bez jediné poruchy. Motor táhne krásně od spodku. Od cca 2500ot se ochotně (bez protestu, ale netvrdím že jde na zadní) roztáčí a táhne až do doby než trenky řeknou STOP . Určitě jsem ale její výkonový strop ještě nenašel. Na pohodičku to točím tak do 4000ot. když chci trochu kalup tak to držím nad 4000ot. Často taky řadím přes dva kvalty = síly má hafo. Na okrskách jseš KING, na okruhu to ale asi platit nebude.
100km/h točí 6tka cca 4800ot.
Samozřejmě vyšší kubatůry na tom budou o hodně lépe, ale na ježdění v silničním provozu je toho až-až. (už se těším na 1200ccm )
Design a posed (i spolujezdec) naprostá paráda, není co vytknout.
Spotřeba min. 4,9l/100km max. 5,7l/100km. Dojez nádrže do sucha tipuji 320km (já tankuju na 280km a to už jedu chvilu na rezervu). Olej nežere vůbec.
Hmotnost na místě je větší, ale při jízdě není vůbec znát. Problém je jen když se chci otočit na malém prostoru při pomalé jízdě, to si musím dávat hodně bacha.
Studený starty jedině se sytičem.
Možná brzdy by to chtělo trocha zlepšit (možná vyřeší nové destičky). Vidle se mě neboří tak myslím, že předchozí majitel již měnil za tvrdší. Taky mám od něj jiné blinkry a to o dost hezčí než originál.
Na silnici jsem zatím ještě nepotkal další Inazumu ( to se taky počítá )
15.10.2012 Prodáno .
Na novou sezónu chci pořídit GSX 1400. A nebo Kawu ZRX 1200, tak jsem zvědavej jak to dopadne.
Vlhkej sen celý mý puberty!
Páč jsem si jednu vyhlídl, děkuji za popis! Moc se těším!!
Tobě přeji dobré pořízení a spoustu km v richtiku!
Moc pěkná klasika, která se mně taky moc líbí. Takhle si představuju poctivou klasickou motorku. Přeju spoustu spokojených km.
Jak pise Mildaz, takovahle klasika je dneska uz k pohledani..
Vypada v moc peknym stavu.. :) Hodne stastnejch kilaku!!
ta nádrž naštve ... snad bude už jen dobře sloužit