gas or ass, no free rides - BMW
První dojmy - Na BMW Vás nejdřív samozřejmě zaujme vzhled. Je poznat, že v BMW nesedí čínský slepý patlalové. křivky na sebe navazují, každá ma svoji funkci. Po usednutí se člověk cítí jak v křesle. Posez je vzpřímený a uvolněný. Je to koncipovaný spíš pro menší postavy, takže někteří musí sáhnout po vyšším sedle a řidítkách. Po nastartování se ozve takovej průměrnej drnčák, kterej ale neurazí. No a když tam kopnete kvalt, tak se je moto příjemně živá a obratná.
Doplňky na motorce - plexi Wunderlich
deflektor Wunderlich
plotna Hepco Becker + kufr Givi
nosiče kufrů Vario + kufry BMW
padací rámy vl. výroby ala SW Motech
tankvak Touratech
laděný výfuk (nerez koncovka + zakázkové nerez koleno)
zvýšená řidítka
zvýšené sedlo
nástavec př. blatníku
čiré blinkry
držák GPS, roadbooku Čížek
nerez krytka senzoru ABS a pumpy zadní brzdy vl. výroby
sklápěcí řadička
sklápěcí zrcátka
Recenze
Tak blbnutí na "lehkejch" skončilo a teď přichází další fáze: těžkej cesťák. Po dlouhém a složitém vybírání endura jsem skončil u Brambory. Přiznávám, že mimo tradiční kritéria výběru jako spolehlivost, spotřeba, ceny ND a další, jsem se nechal až nezdravě ovlivnit vzhledem, kterej je podle mě exkluzivní. Dále je to bavorák a já už prostě musel mít evropskej stroj.
Pěknej kousek
Taky jsem si to v Kolíně užil a lehnul
10b
Hezká motorka , parádní fotky za 10!
Tak vitej mezi vrtule.At vam to slape
Tak krásná motorka si zaslouží jedině 10 bodů!
parádní BMW, přeju jen spokojenost, 10 bodů