Zase T-max, je v novější verzi (vstřikování, vpředu 2 kotoučové brzdy, silnější přední vidlice, imobilizér). Předchozí - 1. majitel byl kolega ze Slovenska.
Recenze
Přechod na novější typ byl rozhodnut tím, že ho nabízel kolega ze Slovenské větve fóra, který je znám velkou péčí o své stroje. Skútr si navíc piplal (tuningový variátor a výfuk, "bílé" blinkry, vytápěné hefty, ..). Prodával, protože čekal další přírůstek a na ježdění něměl ani moc času. Tak jsme si plácli.
I když fakticky šlo o dovoz, bral jsem to jinak. Po cca 4.500 km, mohu prohlásit jedině naprostou spokojenost.
Ve srovnání s předchozím typem (můj předchozí skútr) jsem intenzivněji zaregistroval snad jen pocit většího brzdného účinku a lepšího svícení (předchozí majitel nechal upravit zapojení reflektorů tak, že svítí oba). Příjemné je vyšší plexy a aerodynamické nástavce pro zlepšení prodění vzduchu při vyšší rychlosti.
Trochu mě zklamalo, že rozdíl ve spotřebě je minimální - asi to nebude skútrem, ale způsobem jízdy.
Jediným "nedostatkem" je nedostatečně velký originál top-case. Radši bych větší než 42 litrů. Před dovolenou (udělali jsme si 10-ti denní výlet do Toskánska - viz:Toskánsko - I. ) jsem proto pořídil ještě 60-ti litrový moto válec GearBox. Do toho už jsme se dokázal zabalit bez problémů a nepotřeboval ani boční kufry.
http://www.motorkari...existitu-970915.html
Gratuluji k novejsi verzi. Vypada moc hezky. Jiste to byla dobra volba. A diky za fotky toskanska. Taky se chystam tim smerem, ale neni s kym, tak mam aspon o to vetsi chut z tech fotek... Tak volny cesty!
Zdar kolego. Tak gratuluji k novemu priblizovadlu. Doufam, ze ho uvidim nazivo. Zatim preji spoustu stastnych km.