Jawa 350 / 354 / 1958
Tahle motorka vypadá jako by byla původního majitele, který na ní sice jezdí, ale také si jí hledí. Má původní lak, dělaný motor, žádné úpravy a originální chromy. Zkrátka renovace s důrazem na autenticitu.
Výška jezdce: 176 cm
Recenze
Jawa 350 / 354 / 1958
Tuhle mašinku jsem koupil v nepojízdném stavu - sejmuté a ztracené válce, zatuhlý motor, scházela nádrž, výfuky, chrom veškerý žádný.
Veliké plus bylo, že měla perfektní lak a papíry.
Toužil jsem po motorce se spínačkou na bandě a tak mám tu úplně poslední verzi a zároveň první, kdy se montoval plastový filtr pod sedlo a doutníky. Všimněte si toho plechového chobotu mezi podsedlovými plechy.
Renovaci jsem bohužel nefotil, ale vypadalo to asi tak.
1 rozebrat do šroubku, vyčistit, opravit vady na laku
2 doplnit a vyčistit tlumiče
3 mezitím mi kámoš udělal GO motoru (klika, ložiska, výbrus, převodovka)
4 nákup originálních dílů s původním chromem
5 postupné skládání a šmodrchání kabelů
6 usazení motoru a celková kompletace
7 montáž 12v zapalování VAPE
8 ted mě čeká STK a zajíždění... už se těším!
9 ... STK v pohodě ale kde vzít čas na ježdění???!
Finance
Nákup stroje 15 000
nové díly 6500
go motoru 11 000
Vape 4000
Na stejný renoční proces už čeká 250 půlbuben, 11 stadion, 22 stadion a 555 pionýr...
Tak už holka dělá radost jinde... Prodáno
Z původního motoru byly sundané a ztracené válce a byl tuhej. Ale origo číslované kartery jsem zachránil!
Počítejte se mnou
Nákup válců - 1000
Výbrus válců - 2000
Nákup kliky - 1000
Repase kliky - 3000
Za práci na motoru - 2000
Dále ložiska, primár, díly spojky, převodovka, vidličky,
těsnění, sada šroubů...
Jak to tak vidím bude to asi i o kus víc :(
Výbrus
jen go motoru 11 tos koupil spoustu motorů
Super originál, ten se opravdu poved A k tomu vape, mám na panelce originál zapalování včetně relátka z roku 1963 a problém opravdu nemám, ale na druhou stranu je pravda že pod dekl vidět není a vape má řadu nesporných výhod takže ať ti to šlape
A proč ne Vape? Je to náš výrobce, stejně jako Jawa. Jenže já osobně si myslím, že krásná stará motorka má jezdit a dělat radost jezdci. Pod deklm není vidět. Jen se piznejte pánové a zapřísáhlí obhájci originality, kolik z Vás všech na svých restaurovaných strojích máte zahraničních věcí? Stačí už jen od pohledu - barva. Ta rozhodně není v akrilátu náš výrobek a jmenoval bych dál a dál. Já sám mám v péráku ještě originál zapalování z roku 1947 a už vím, že mě nebaví věčně peráka roztláčet, protože mě denní povinný svícení vybíjí baterku. Policajta nezajímá nesvícení z důvodu nedobíjení, prtože v době výroby jawy se s denním svícením nepočítalo a zapalování není na to vůbec stavěný. Já osobně do VAPE jdu i když je to trochu drahý, ale rád bych už konečně si užíval jízdy a ne porád dobíjel 4 měsíce starou baterku. Jinak nádherný stroj