PROFIL MOTORKY

Jawa 350/354 Kývačka (1958)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Crawly
Vloženo 11.7.2011
Aktualizováno 25.11.2011
Zobrazeno 11 236x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jawa 350 / 354 / 1958

Tahle motorka vypadá jako by byla původního majitele, který na ní sice jezdí, ale také si jí hledí. Má původní lak, dělaný motor, žádné úpravy a originální chromy. Zkrátka renovace s důrazem na autenticitu.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

Recenze

Jawa 350 / 354 / 1958

Tuhle mašinku jsem koupil v nepojízdném stavu - sejmuté a ztracené válce, zatuhlý motor, scházela nádrž, výfuky, chrom veškerý žádný.
Veliké plus bylo, že měla perfektní lak a papíry.
Toužil jsem po motorce se spínačkou na bandě a tak mám tu úplně poslední verzi a zároveň první, kdy se montoval plastový filtr pod sedlo a doutníky. Všimněte si toho plechového chobotu mezi podsedlovými plechy.

Renovaci jsem bohužel nefotil, ale vypadalo to asi tak.

1 rozebrat do šroubku, vyčistit, opravit vady na laku
2 doplnit a vyčistit tlumiče
3 mezitím mi kámoš udělal GO motoru (klika, ložiska, výbrus, převodovka)
4 nákup originálních dílů s původním chromem
5 postupné skládání a šmodrchání kabelů
6 usazení motoru a celková kompletace
7 montáž 12v zapalování VAPE
8 ted mě čeká STK a zajíždění... už se těším!
9 ... STK v pohodě ale kde vzít čas na ježdění???!

Finance
Nákup stroje 15 000
nové díly 6500
go motoru 11 000
Vape 4000

Na stejný renoční proces už čeká 250 půlbuben, 11 stadion, 22 stadion a 555 pionýr...

Tak už holka dělá radost jinde... Prodáno

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jawa354
jawa354 napsal 18.11.16 v 18:44 10b.

Crawly
Crawly napsal 07.11.11 v 22:52

Z původního motoru byly sundané a ztracené válce a byl tuhej. Ale origo číslované kartery jsem zachránil!
Počítejte se mnou
Nákup válců - 1000
Výbrus válců - 2000
Nákup kliky - 1000
Repase kliky - 3000
Za práci na motoru - 2000
Dále ložiska, primár, díly spojky, převodovka, vidličky,
těsnění, sada šroubů...
Jak to tak vidím bude to asi i o kus víc :(

Výbrus

Waldas28
Waldas28 napsal 05.11.11 v 01:57

jen go motoru 11 tos koupil spoustu motorů

diverzant
diverzant napsal 06.09.11 v 21:50

Super originál, ten se opravdu poved A k tomu vape, mám na panelce originál zapalování včetně relátka z roku 1963 a problém opravdu nemám, ale na druhou stranu je pravda že pod dekl vidět není a vape má řadu nesporných výhod takže ať ti to šlape

EEE
EEE napsal 07.08.11 v 12:55

A proč ne Vape? Je to náš výrobce, stejně jako Jawa. Jenže já osobně si myslím, že krásná stará motorka má jezdit a dělat radost jezdci. Pod deklm není vidět. Jen se piznejte pánové a zapřísáhlí obhájci originality, kolik z Vás všech na svých restaurovaných strojích máte zahraničních věcí? Stačí už jen od pohledu - barva. Ta rozhodně není v akrilátu náš výrobek a jmenoval bych dál a dál. Já sám mám v péráku ještě originál zapalování z roku 1947 a už vím, že mě nebaví věčně peráka roztláčet, protože mě denní povinný svícení vybíjí baterku. Policajta nezajímá nesvícení z důvodu nedobíjení, prtože v době výroby jawy se s denním svícením nepočítalo a zapalování není na to vůbec stavěný. Já osobně do VAPE jdu i když je to trochu drahý, ale rád bych už konečně si užíval jízdy a ne porád dobíjel 4 měsíce starou baterku. Jinak nádherný stroj

Více komentářů



TOPlist