PROFIL MOTORKY

Yamaha FZS 600 Fazer (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Millamber
Vloženo 19.6.2011
Aktualizováno 17.8.2011
Zobrazeno 883x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Hned, jak jsem ji viděl jsem věděl, že si budeme rozumět. Černo-žlutá vosička je fakt kusanec.

Více fotografii

Recenze

Když jsem si vybíral své první moto, chtěl jsem něco, na čem se dá pohodlně cestovat a sem tam si zasportovat. K výběru Fazera napomohl fakt, že ho měl dřív bratr (99')-takže jsem byl už mírně zaujatej. Každopádně jsem neprohloupil:)
Jel jsem si pro něj do Ostravy (140km), kde byl v perfektním stavu bez brzkých investic (krom ropy). Zatím jsem do něj nevrazil nic navíc, až na mycí a leštící prostředky:)
Charakteristický rys: Je to mazec stroj.

Zatím jsem nalital něco ke 4 000 km, takže jsem si ji už krapet ošahal. Zde jsou dojmy:

Při jízdě typu "kein Stress" nebo "drahá ropa" není problém jet většinu času na šestku jak v obci (lehce nad 50), tak mimo obec něco přes kilčo. Otáčky do 5k.

Mezi 5,5k a 6,5k otáčkami motor lehce vibruje. Není to nic strašnýho, ale jet pořád se takhle nedá. Na dálnici to vychází na 6tku cca 130km/h,... Je to takovej přechod mezi cestovním a sportovním stylem.

Pokud si chcu lehce zasportovat, tak mimo obec pod 6k otáček nejdu. Do červenejch to zatím neženu, výš řadím mezi 9-10k otáčkama. Je to cestovní stroj s duchem supersporta, nad 8k otáček ohnivá čára, nekecám:D.Po přidání plynu se pořádně držte, jinak najdete pozadí na sedadle spolujezdce a nohy nad značkou. Vím že kdybych šel na tvrdo po nějaké šestce supersportu, natrhne mi výfuk. Každopádně dokážu potrápit a držet se ve stínu kousek za šestkovým CBRkem do 200km/h. Pak už se jí moc nechce.

Maximálka by měla být někde kolem 230, zatím jsem ji nezkoušel.

Co se týče zvuku, zatím bych neměnil. Je to trochu jak nasranej vysavač, ale aspoň nevzbudím ráno půlku ulice, když jedu do práce. Ve vyšších otáčkách hezky bzučí. Časem se uvidí.

V zatáčkách se ochotně vodí, do škrkání sliderů mám ještě daleko:).

Posez pilota pohodlnej, jen držet trochu nádrž kolenama a držet si tak odstup od nádrže, jinak při brždění jsou pánové vystavení stresu.

Mám za sebou zatím jen menší výlety po naší vlasti, do poloměru 150km. Časem se odvážím dál, až budu více věřit jak stroji, tak svým shopnostem. Nikde mě zatím nenechala, ale jednou vystrašila. V Jeseníkách přestala jet: vše svítí, ale netočí. Nakonec byl problém v dotyku na chcípáku-stačilo proklepat, promačkat a hotovo. Po rozebrání jsem závadu nenašel.

Doporučuji jak pro začínající v této kategorii(ne úplným začátečníkům), tak zkušenějším. Je krásná, pohodlná, poslušná a rychlá.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
johny5
johny5 napsal 25.07.11 v 00:03

žlutá je srdcovka, kočkolap jak prase

jinak lechtačka kolem 4,5 tis ot./min Tě po chvilce přestane bavit, tak nebuď překvapenej,co na Tebe čeká kolem 9 tis.

Za Yamahu 10 b., za Fazera 100 b. a za tu žlutou 100000!!!
Jen víc a víc takových krasavců na blanenskej okres

Joudanee
Joudanee napsal 24.06.11 v 11:31

Moje mašina vibruje při 6500 ot, takže jezdim většinou na 5000 ot, což je takový cestovní nasazení, ale jakmile se dostane ručička na hodinových 12 hod @ 8000 ot, začne peklo na silnici ! :D

Jurášek72
Jurášek72 napsal 20.06.11 v 10:55

šestka, tu mám rád s tou si taky docela vystačím

Více komentářů



TOPlist