Monstřík - pastva pro oči a uši, ale ducati je ducati. Jak se svýmy plusy, tak i mínusy.
Recenze
Monstřík byl můj první stroj. "Ideální" (Lkový dvouval, proto uvozovky) na naučení a dobrá volba pro ty co se chtějí odlišit od CBček a GSek, protože design monstra je podle mě nadčasový. Negativum je vyšší pořizovací cena, náročný a drahý servis. Plus stroje byl zvuk (Kombinace dvouválce a láďáků Spark byla opravdu bezkokurenční), dobrý posez a ovladatelnost. Ohledně výkonu, 51 koníčků neoslní, ale ani neurazí. Na rovinkách mi banda vždycky ujela, ale v zatáčkách se to dalo na krouťák stáhnout...Svůj původní verdikt, že bych už ducati nechtěl beru zpět. Jsou to super mašiny jen bacha na zanedbané bouračky
George.89> Obávám se, že ve stejném počtu kusů a za tu cenu, za jakou se NR750 prodávala, by podobnou motorku zvládla postavit nejen Ducati , ale dokonce i Jawa nebo Yuki! A od Ducati by navíc byla ještě i pěkná... Honda je dobrá tako akorát jako elektrocentrála , ale i tam jsou určitě lepší...
Je pravda že italské dvouválce nejsou pro třasořitky, ale s tím že japoci nemají koule rozhodně nesoulasím. Podívej se na Hondu NR 750. Nad tím co dokázala vytvořit honda v 90tém roce smekám. Na to by se v té době Ducati ani Aprilia nezmohli(a to neplatí jenom pro italy). Italský design byl a bude bezkonkureční,ale technologicky budou vždycky pokulhávat za japonskem (a desmodromický rozvod to nezachrání).
George.89> Něco na tom je! Já jsem si taky po všech těch Jawách a ostatních mašinách pořídil Japonskou náhražku motorky , protože byla levná a dostupná , ale takovou chybu bych už v životě znova neudělal... Japonci prostě nemají koule... Takže já už asi holt zůstanu jen u pořádných motorek! Ale je to každýho věc a jeho volba , samozřejmě...
Jinak když člověk kupuje první stroj tak má zalepené oči a nevšímá si chyb...myslím že to zažil každý.
Vystihnu to vtipem...Víte proč se ducalisti na cestě nezdraví?...Protože už se ráno potkali v servise.