Knížka pro fanoušky Monsterů od Alana Cathcarta
25.03.2021
1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2000 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 583 cm3 | |||||
Výkon | 38.7 kW | 38 kW | 37.2 kW | 40 kW | ||
Výkon při otáčkách | 8250 ot/min | - | 8000 ot/min | 8250 ot/min | ||
Točivý moment | - | 48 Nm | 51 Nm | - | ||
Otáčky při max toč.mom. | - | 7000 ot/min | 6000 ot/min | 7000 ot/min | - | |
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Vzduch | - | Vzduch | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||
Počet válců | 2 | |||||
Rozvod | - | desmo | ||||
Ventilů na válec | 2 | |||||
Vrtání | - | 80 mm | - | |||
Zdvih | - | 58 mm | - | |||
Kompresní poměr | - | 10.7 : 1 | - | |||
Příprava paliva | - | Karburátor | ||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 5 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Vyjímatelná baterie | - | Ano | ||||
Typ rámu | - | Příhradový | Trubkový | |||
Materiál rámu | - | chrommolybden | ||||
Zdvih zadního odpr. | - | 144 mm | - | |||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | - | 17 " | ||||
Zadní kolo | - | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | - | 120/60 VR 17 | 120/60 | |||
Rozměr zadní pneu | - | 160/60 VR 17 | 160/60 | |||
Rozvor | - | 1430 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 23 ° | - | |||
Závlek předního kola | - | 94 mm | - | |||
Výška sedla | 770 mm | - | ||||
Suchá hmotnost | 175 kg | 174 kg | 192 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 370 kg | 190 kg | |||
Objem nádrže | - | 16.5 l | - | |||
Rezerva | - | 3.5 l | - | |||
Množství oleje | - | 2 l | ||||
Spotřeba | - | 5.1 l/100 km | 4.5 l/100 km | |||
Zrychlení | - | 5 0-100 km/h | - | |||
Maximální rychlost | - | 180 km/h | 177 km/h | 175 km/h | ||
První cena | - | 214214 Kč | - |
Od standa.82(2001)
Od CAMAZ(1998)
Od PetaZXR(1997)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Origo výfuky na Monster 600 | 3 | 30.5.2023 20:41 | ||
Italské | Synchronizace karburátorů Ducati Monster 600 Dark | 1 | 12.3.2022 13:08 | ||
Italské | Prosím o rady - koupě Ducati Monster | 55 | 14.8.2021 20:40 | ||
Italské | desmo rozvod | 14 | 21.2.2021 15:57 | ||
Opravy a údržba | Jakou značku baterie doporučíte | 102 | 28.7.2020 12:05 | ||
Italské | Ducati monster 1994-2004 | 8 | 26.7.2020 14:21 | ||
Italské | startovací relé - závada | 8 | 17.6.2020 06:54 | ||
Italské | Ducati kryty rozvodových řemenů Monster 600 | 0 | 15.6.2020 18:50 | ||
Silniční cestovní | Ducati Monster 600 Zapojení Otáčkoměru | 1 | 11.5.2020 11:25 | ||
Naked bike | Běží na jeden válec | 5 | 28.3.2020 16:56 | ||
Silniční cestovní | Díly na M600 | 4 | 26.3.2020 10:24 | ||
Italské | Rozvodové řemeny Ducati | 10 | 23.11.2019 17:03 | ||
Italské | Rozvodový řemen | 17 | 21.10.2019 22:41 | ||
Italské | Rám Ducati monster 600 vs 900 | 5 | 5.9.2019 11:04 | ||
Silniční cestovní | Po zahřátí motoru překluzuje spojka | 7 | 28.8.2019 12:43 | ||
Italské | Je to Monster 600 nebo 620 ie | 38 | 1.8.2019 17:19 | ||
Italské | Koupě Monster 600 - názory z foto | 86 | 7.7.2019 17:23 | ||
Opravy a údržba | Ducati nestartuje za studena | 13 | 4.6.2019 16:37 | ||
Italské | Ukazatel tlaku oleje (přístrojovka) Monster M600 | 13 | 17.5.2019 06:54 | ||
Výběr moto | Prasklý rám a další lahůdky - Koupě motocyklu | 24 | 3.4.2019 07:45 |
Srdcovka. Pro motorku jsem si jel s kamarádem přes půl republiky.
Ducati Monster 600, popisovať ju je ako nosiť drevo do lesa. Motorka pôvodom z Francúzska, kúpená z ...
Motorka ti nabídne přesně co od ní čekáš, nezradí tě, když to potřebuješ a ten požitek z jízdy... Co...
Moje jednička :-D
Moje první Ducati, první dvouvál a první motorka v anglii, navíc po 6-ti leté pauze.
Prostě malý a hbitý Monstřik... agilní motorka se surovým zvukem. Trochu svéhlavá, člověk se musí na...
Malá velká klasika od Ducati! Doslova z ní přetéká ta nezaměnitelná atmosféra. Kdo jel někdy na Duca...
Moje prvni motorka. je to vlastne neco mezi okamzitym poblouznenim a splnenym snem...
právě jsem jí přivezl z Prahy takže nemůžu ještě nic napsat snad jenom to že přez zimu mam co dělat...
Dovezena z Itálie, po prvním majiteli, 2 laďáky Shark, klínek pod motorem, krovka a štítek nad světl...
Na denní ježdění do práce i pro zábavný výkend
Srdcovka. Pro motorku jsem si jel s kamarádem přes půl republiky.
Moje první Ducati, první dvouvál a první motorka v anglii, navíc po 6-ti leté pauze.
Malá, skvělá. Dobře se na ni jezdilo.
Temperamentní a hezká italka, za přijatelnou cenu, v dobrém stavu.
Hezká klasika, Pohodlná motorka pro pohodovou klidnou jízdu. Má pěkný zvuk a vypadá celkově dobře....
Ducati Monster 600.. vzduchem chlazeny desmo dvouvalec.. pomalu uz youngtimer.
Ducati Monster 600 - určitě zajímavý stroj italského původu, palec hore
Je to moje první rychlejší motorka. Nedokážu hodnotit úplné detaily, ale motorka se mi moc líbí. Nen...
Jelikož jsme v té době měli už dvě "červené Italky" doma, volba byla jasná.
Co říci úvodem? Hodně věcí a zkušeností, o které jsem díky tomuhle konkrétnímu Monsteru obohacen, js...
Málem bych zapomněl, že návrat k originálním dílům neustále pokračuje. Gumové ucpávky na kostře jsem...
Z mnoha typů systémů za mě určitě SP Connect a s antivibračním modulem - čisté, elegantní, jednoduch...
Do deníku ani nepíšu samozřejmé věci, jako například pravidelnou výměnu oleje (specifikace dle manuá...
Těžko říct, jestli ten starý byl původní, ale mé zlé tušení se při jeho pitvě potvrdilo. Takhle to t...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Spojka | 7.3/10 |
Vibrace | 6.0/10 |
Převodovka | 7.2/10 |
Mechanická hlučnost | 6.6/10 |
Zvuk | 9.5/10 |
Spolehlivost | 8.5/10 |
Brzdy | 8.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.4/10 |
Těsnost tlumičů | 8.1/10 |
Tuhost rámu | 8.4/10 |
Jízda | |
Sport | 7.9/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 6.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.2/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 6.2/10 |
Dostupnost dílů | 6.9/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 6.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.7/10 |
Světla | 8.1/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha FZ6 N | Stejný důvod jako u Hornetu, navíc v její neprospěch hrála i cena. |
Ducati Monster 696 | Nekoupena pouze kvuli ceně. Mít na to víc peněz, byla 696 jasnou volbou. |
Honda CB 600F Hornet | Nekoupil jsem ji hlavně proto, že jsem narazil na tuhle Ducati. |
Kawasaki GPZ 500 | Uz mam ctyrvalcovou variantu.. ;) |
Suzuki GS 500E | Paradni vzduchem chlazeny dvouvalec, ale tak nejak bez emoci.. |
Jawa 350/640 | Dvoutaktni dvouvalec od Jawy uz ne. Uz jsem si odjezdil sve na 639.. |
Honda CB 600F Hornet | |
Kawasaki ER 5 | Model co jsem chtěl byl hnusný a další už nebyly |
Suzuki SV 650 | Moc silná |
Honda CBF 600N | Po svezení na dvouválu od Ducati jsem měl jasno. Ta motorka mě prostě vzala za srdce...a navíc japonec až na konec :))) |
Ducati Monster 900 | V době koupě nebyl na trhu zajimavý kus. |
Yamaha FZ6 Fazer | na dvouválci je větší sranda. alespoň kolem komína. mám rodinu tak se nemínim zabít :) |
Honda CB 600F Hornet | |
Yamaha XT 600 | |
Honda CB 500 | Chtěl jsem technicky skvělé moto, což monster je technicky o úroveň výš než staré CB |
Kawasaki ER 6N | drahá |
Suzuki GSX-R 400 | |
Honda CBR 500 | |
Yamaha FZ6 N | Ducati je srdcovka a ten zvuk, jaj. |
Kawasaki ZX-6R Ninja | není natolik pohodlná |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki SV 650 | |
BMW F 650 CS | Sú to síce odlišné motorky, ale vždy som chcel nejakú Ducati. Tentokrát som hľadal lacnú, užitočnú a najmä spolahlivú motorku vhodnú aj pre dvoch a to mi Monster nespĺňal. |
Suzuki GS 500E | drahá, podle okolí se do ní musí více investovat |
Suzuki GSX-R 600 | Náročný servis Ducati. |
Cagiva Raptor 650 | Nižší výkon a strach ze servisu |
KTM Duke 390 | |
Kawasaki Z 750 | |
Suzuki SV 650S | Nabízené motorky měly velké nájezdy. |
Suzuki TL 1000S | |
Suzuki GS 500E | Všechny nad 35kW, žadná nebyla uškrcená |
Jawa 500 R | Desmo servis. |
Kawasaki ER 6N | Cena vs. stáří, bál jsem se spolehlivosti italské krásky |
Honda CB 500F | Recenze na Ducati, ceny servisu apod. Dlouholeté zalíbení v motocyklech Honda. |
Kawasaki ER 6N | i když malá, pro manželku přesto velká, žádná pěkná v tu dobu nebyla |
Yamaha MT-03 | Nabídla se mi yamaha mt 03 za stejny penize a je to porad 2006 vs 1994. |
Suzuki SV 650 | po přečtení porovnavacího testu monster versus SV sem si myslel že se v redakci spletli a prohodily nazvy motorek,ale po dalším studovaní recenzí,sem zvolil SV a dobře sem udělal,ne tak s koupeným modelem,holt šikovně zakamuflovana totalka na předek...... |
Suzuki SV 650 | V2 to je taktéž, ale nijak mě neokouzlil |
Ducati 620 Sport | Bída v nabídce. Navíc pořád ta velikost. |
Ducati 900 SS | Nelíbily se mi jak cenově, tak tím co nabízí oproti SSku |
Suzuki SV 650S | Malý výběr, vysoké ceny za pěkné kusy, celkem drahý pravidelný servis proti jiným moto. Ale třeba někdu v budoucnu |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2001 | Sysel | 01_m_monster.pdf | 2.4 MB | |
2000 | peetee | my00-monster-owner-s-manual.pdf | 3.8 MB | Owner´s manual MY 2000 |
2000 | peetee | _parts-catalogue-my00-monster.pdf | 4.5 MB | Parts Catalogue MY2000 |
1998 | chatra | ducati-monster-600-7.pdf | 18 MB | Servisní manuál Italsko/Anglický |
1993 | HansE34 | ducati_monster_...al_-german-.pdf | 27 MB | Ducati Monster 600/750/900 service manual - german, od 1993 |
2001 | Pytrísek | 01.05.2017 | Stáhnout m4a |
Staženo:74x |
|
1994 | BanditaDan | 03.06.2016 | Stáhnout mp3 |
Staženo:126x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Michelin Pilot Power | 17" | Zadek | 1 | Tuhle pneu můžu všem doporučit, nemá chybu, měl jsem jí v sa... | 16.01.2009 v 15:03 |