Když ji miluješ, není co řešit .Na jednoválec je to dobrý,ale dvahrnky, to by bylo něco...
jawa forever.
Recenze
Čekal jsem rok, než konečně přišla do výroby,ale jinou než JAWU prostě nechci. Zatím najeto 100 km(za jedno odpoledne)
První dojmy jen kladný - vše funguje jak má, vstřikování nevyžaduje sytič, bezproblémový starty, dostatečný výkon, dobrý brzdy,tuhý odporužení(zkusím nějak poladit)
S Kejvačkou nebo 640 nemá smysl srovnávat,japonskejm jednobuchům se vyrovná,a víc nečekám.
Tak dneska dalších 150km. jede čím dál líp,taky jsme se víc zkamarádili.
Drobná závada - přes 120 přestával ukazovat tachec - opraveno bez nářadí přítelem na telefonu (stačilo ohnout rukou držák čidla)
Dneska jsem už vytáhnul vercajk - dal jsem vyvážit přední kolo(vyvažovačku asi v JAWĚ nemají) , a něco se snažím udělat s drnčícíma plastama.
Na radu Drátíka jsem pošteloval zadní tlumič ,tak snad i pérování bude lepší pro solo ježdění. Uvidíme, na projetí nezbylo času .
Správná JAWA se dodělává doma. Kryt přes nádrž hrozně drnčel, spravily to až veliký kusy mechové gumy . Jak to v JAWĚ mysleli nevím,ale ted už kryt nedělá randál.
Seřízenej zadní tlumič se chová daleko líp.
Další plán je upravit přední blatník z Dakaru podle předváděcích motorek(je hnusně vysoko nad kolem!)
Ale přece si nekoupím nudně dokonalou rejži?
Dvouvál by byl opravdu lepší. No zase je to víc hravé v terénu (myslím tím i D1 nejdelší schody v republice.) Pěkná jawka .
jako nova
Jawa je Jawa, bez drobny mušek by to nebylo on.