Po několika letech jsem se vrátil do jedné stopy. Po krátkých anabázích s Fichtlem a Mustangem, následné pauzičce a pak s Aprilií Guliver jsem si udělal radost a koupil si cesťáka. CBF 600S.
Recenze
Koupě motorky v lednu je tak trochu adrenalin. Žiju v Košicích a motorka je zabavený leasing. Dlouho tam stála, cena pořád vysoká a tak jsem to zkusil. A povedlo se, cena spadla na požadovanou hodnotu (konečně se toho zbavili)
Hned po koupi jsem ji vzal do servisu, jednak "bio"složka v benzinu nedělá dobře karburátoru a jednak leden je bezva na kontrolu motorky před sezonou.
V servisu dostala novou přední gumu, olej, filtr a seřízení. Řetězovka ještě něco vydrží takže hurá do garáže.
Začátkem března převoz do Košic. Byla zima, ale vyhřívané hefty jsou super a všem doporučuju. Bacha ale na popaleniny při dlouhých cestách.
Vzhledem k tomu, že jsem turista, tak je motorka to co potřebuju. Když se za to vezme, tak lineárně táhne až do rychlostí hodně převyšující rychlostní limity, dokáže se chovat ale i jako beránek. Jízdní vlastnosti jsou předvídatelné, motka se po cestách vodí v pohodě a klidně.
Spotřeba se pohybuje podle toho, jak člověk jede. Přeci jenom je to karburátor. Takže, když člověk polyká dálnice v cestovní rychlosti 140-160 km/h tak je to tak 6l/100 km a pokud se člověk kochá po okreskách, tak je to tak 4l/100km.
Kapotáž. Je dobrá a na člověka téměř nefouká. Řeší se náhradní plexi, ale jestli se nepletu, tak original Honda je OK. Jestli se nepletu pasuje i vyšší z velkeho Varana pasuje bez úprav.
Je začátek května a mám za sebou víc jak 4 tisíce km. Pohodová motorka pro pohodové ježdění. A jako "kočkolap" funguje .
Všem Vám přeju hodně km kolama dolů.
mel jsem moznost kratce osedlat a jak rikas-hodna,predvidatelna motorka!Tak at slouzi!