PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000F Firestorm (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník marťas-R1
Vloženo 25.4.2011
Aktualizováno 3.5.2011
Zobrazeno 934x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


další v pořadí už pátá moto byl litrový dvouválec Honda VTR 1000 F FireStorm

Více fotografii

Recenze

Honda se u mě ohřála pouze sezónu 2010 najeto cca 8 tis Km.
S motorkou naprostá spokojenost dvouválec nezklamal.
Moto jsem kupoval s najetýma 50ti tisícema km, byla celkem v dobrém stavu - preventivně jsem nechal vyměnit napínáky rozvodů (cena v Hondě 3 000,- Kč) jinak motor je nezničitlený. Slabou stránkou je určitě malá nádrž cca 12 litrů + rezerva a vyšší spotřeba průměrně 7,5 až 8 litrů na 100 km, dojezd na jedno natankování pouze 150 km + rezerva. S malou nádrží je spojen i její tvar, u kolen je nádrž úzká a řidič se tak o ní nemůže tolik opírat, vyšší osoba pak při rychlosti pod 100 km/h přenáší celou svou váhu na ruce. Částečným řešením by mohlo být na nádrž nalepit protiskluzové gripy (nezkoušel jsem).
Zklamání z pohodlí z jízdy je ale určitě překonáno úžasným zátahem motoru, který začíná už od 2 tis. ot. Motor má skoro až lineární průběh (od spodu po max. moment bez žádného kopance).
Při porovnání s krouťákem u R1 (2004) má motor VTR spodek silnější, R1 začíná táhnout až na cca polovině výkonost. křivky cca 6 tis. ot.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist