Splněný sen, nový Transalp 700 byl jasný cíl, nic jiného jsem ani nezkoušel. Pro mne ideální volba, jsem nadmíru spokojen.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Pohodlí, až nuda oproti Jawě 350:-). Příjemný zátah odspoda bez kopanců, pěkný hlubší zvuk. stabilita a držení stopy v zatáčkách. Vibrace jen lehké do stupaček při vyšších otáčkách, řídítka odpružené a se závažími v cháničích páček Barbusters jedna paráda. Naproti tomu chybí trochu šestka a kupodivu mi chybí ukazatel zařazené rychlosti, to jsem si nemyslel, že budu taková sračka, ale chybí to :-) Tvrdší pérování oceňuju na silnicích, tam jezdím většinou, je to jako cesťák. V terénu po šotolině jen ve stoje, jinak hraje žaludek se střevy fotbálek.
Recenze
Nemám zatím moc najeto, ale dojmy jsou jen ty nejlepší. Chtěl jsem hodnou, pohodlnou, ale i svižnou sílu na delší výlety do hor, no a to mám. Rozmýšlel jsem verzi s ABS nebo bez, ale nakonec jsem rád za ABS, funguje naprosto přesně a spolehlivě a ne zbytečně brzo. Dále jsem ještě pořídil vyhřívané hefky Oxford sport, doporučuji. Zbytek doplňků později, až účet dovolí .
Už mám najedo 12 tis. km a účet už dovolil, takže přibyl padák GIVI, chrániče páček Barkbusters, topcase GIVI Trekker 46, držák+nepromok taštička navigace/mobilu GIVI, autozásuvka 12V. Kladně hodnotím výdrž Bridgestone Trail Wing, vzadu vydržel 9500km a to je na tom ještě občas viditelný vzorek.
Zdar sousede, no jo no, Jawka už je někde v teple na jižní Moravě, musela jít. Teď se ale nemám v čem hrabat, ten novej stroj už nic než benzín nepotřebuje , jo vlastně jo, musím mazat řetěz, to u Jawky jsem ho jednou namazal u už o něm nevěděl.
Romane pěknej stroj, hlavně at slouží jak má a hodně pěknejch kilometrů kam šla třiapůla, vždyt to byl člen rodiny-nebo ne? , já si jawičku držím pořád nablízku a asi ji neprodám
K tomu pérování: Když jezdím na Transalpu sám a po našich záplatovaných cestách tak je motorka tvrdší a trochu kope do zadku. Ladění útlumu na zadním tlumiči není zase až tak moc poznat. Rozdíl poznáš až motorku naložíš. Postačí zadní topcase a nebo spolujezdec a dost se to změní, a když motorku naložíš co se na ní vejde, tak můžeš jezdit i po poli a nic neucítíš. Je to prostě motorka na cestování a na to aby tě plně naložená vozila po dlouhejch dovolenejch. Takže to, že je motorka tvrdší když jezdíš sám je úplně normální a na těch našich silnicích, to se ani nedivím jsou v takovém stavu, že je lepší na nich jezdit ve stoje .
super motka a ještě parádnější barevná kombinace, dávám za 10
gratuluji...moc pěkná baarva