Pohodová motorka, která mi po desetileté pauze zprostředkovala návrat do světa jedné stopy.
Motorka koupena od od soukromého prodejce - perfektní domluva
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500: cena, vzhled
Kawasaki ER 5: rám, brzdy
První dojmy - S GéeSkem jsem se sžíval velmi rychle. Po několika minutách v sedle jsem znovu nabyl jistoty a začal vzpomínat na krásné zážitky s Jawkami a eMZetou. Lehkostí, s jakou se GS500 nechá vodit i když je o poznání těžší, mi tyto dvoutakty velmi připomněla.
Motorku bych doporučil pro - GéeSko se mi jeví jako nejvhodnější motorka pro všechny, kteří s motorkami začínají. Je to také ideální společnice pro každodenní silniční radovánky.
Doplňky na motorce - plexi Puig, motoalarm, padací rám, Givi monorack+plotna+topcase
Recenze
Vlastním standardní španělské GSo s černým rámem v modro-stříbrné barevné kombinaci, typické pro generaci K6-K7. Původní majitel se o GSo dobře staral a dopřál mu i některé příjemné doplňky (plexi, padací rám, motoalarm).
Po dvou sezónách v jeho sedle se mohu pokusit o stručné objektivní hodnocení:
+ ideální vstupní model pro přechod na 4T motocykl
+ stabilní nezáludný podvozek, vcelku slušné brzdy
+ celkem pohodlné sedlo
+ nízká hmotnost
+ spolehlivost
+ nízké provozní a pořizovací náklady
- slabší dynamika
- při větším zatížení se objevují slabiny podvozku a brzd
- nevhodná na dlouhé cestování
Zkrátka a dobře jde o velmi dobrou volbu pro všechny, kteří se nemíní s nikým honit a jen se radovat z pohodlné jízdy.
Nedoporučuji pro věrné páry, chronické cestovatele a binární jezdce se sportovními ambicemi. Ostatním zprostředkuje spoustu zábavy a radosti za málo peněz.
___
Update 7.3.2013 - Ode dneška bude, snad věrně, sloužit novému majiteli.