Cestovně sportovní naháč, který je momentálně v sériovém stavu kromě plexi, padáků a držáku na kufr.
První dojmy - Líbí se mi brzdy - moto velice dobře a přesně brzdí. Jde krásně do zatáček a není problém ji dost naklopit. Napoprvé mě zamrzelo, že při potkávačkách nesvítí obě světla, ale to jde relativně snadno upravit. Pod sedadlem mohl být větší prostor (stačí na žárovky, vestu, zámek na brzdový kotouč, základní nářadí, případně ještě peněženku a menší mobil).
Doplňky na motorce - Padák, držák horního kufru Shad, vzduchový filtr K&N.
Recenze
Snadno ovladatelný motocykl. Motor je čtyřválcový, vysokootáčkový. Je potřeba ji dostat do vyšších otáček, aby motorka dosáhla svého výkonnového potenciálu. Hezky jde do otáček, takže to není až takový problém.
Silné přední brzdy hrají při břždění prim, ale ani zadní příliš nezaostávají.
Lehce tvrdší sedačka. Nicméně při delších cestách stále pohodlná (nejdelší cesta byla cca 1200 km v na jeden zátah s krátkými přestávkami).
Moto lze snadno seřizovat a opravovat.
moc hezký fazer určitě ti bude dělat jenom radost 10b
Hopi a johny5: Taky jsem přemýšlel nad tvarem toho čumáku, protože nový je od 2002 (jak jsem se dočetl různě na netu). Moje má v techničáku březen 2002, tak je možné, že je to výprodej modelu 2001. Nejdřív jsem vůbec tupej čumák nechtěl, ale v té zlaté jsem si ho zamiloval.
moc peknej kousek
No jo zlatej fazer, nejlepsi volba ... podle me je to rocnik 2000 leda ze by mela vymenenej novej nos za tupej. Kazdopadne za 10 bodiku at slouzi!!!
paradni kousek