renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW HP2 Enduro (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petr-RSV
Vloženo 21.2.2011
Aktualizováno 15.3.2014
Zobrazeno 22 515x
HODNOCENÍ PROFILU OD 68 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 26.08.2012, Uskutečněno: 18.08.2012, Stav tachometru: 27200 km, Zhlédnuto: 15x


Tento rok jsem konečně sehnal parťáka a mohl se tak zúčastnit B-akaru - vytrvalostního závodu dvojic. Protože jsme neměli dvě motorky stejné kategorie, dohodli jsme se do závodu nastoupit pouze s jedním strojem a to mým BMW HP2. Na jednu stranu to byla výhoda, protože je to skvělá motorka, která těžko hledá konkurenci, ale mělo to také svá úskalí. Zaprvé jsme se museli vyvarovat jakéhokoli pádu na levou stranu, protože má 2x svařovaná spojková pumpa by to nevydržela a museli bychom odstoupit. Vlastně každý pád by znamenal velké riziko v poškození stroje. Ostatní dvojice se mohly při poruše střídat na druhém stroji. Také defekt pneu by znamenal totální časovou ztrátu. Další věc, kterou jsme museli řešit bylo doplnění paliva. HP2 má nádrž pouze na 13 litrů a v motokrosovém tempu by 3 hodinový závod nevydržela. Střídali jsme se tedy po třech kolech a všechno šlo podle plánu - možná až podezřele snadno. Můj parťák Petr Trávníček jezdil nejrychlejší časy z celého pole. Měli jsme hodně natrénováno (3x MX trať, repasovaný Ohlins, nové pneu), takže z mé strany stačilo jezdit rychlé, ale bezpečné časy bez zbytečného divočení a náskok na prvním místě pomalu nabíhal. Nakonec jsme druhému týmu v pořadí nadělili téměř dvě kola. Nestačily nám ani ostré krosky (endura). Závod utekl hodně rychle a vzhledem ke střídání bych snesl i 4-5 hodin, protože při zvoleném tempu "na jistotu" se únava nedostavila. Bylo z toho tedy první místo v kategorii i první místo celkově, za což jsme velice nečekaně dostali výjimečnou cenu, a to půjčení předváděcího JEEPu na víkend s plnou nádrží. Krom výborného svezení v závodě, byla tato výhra pomyslná třešnička na dortu . Na akce pořádané na Slovensku jezdím čím dál raději a už se těším na pískovou Baju, která se rýsuje v dohledné době (pokud byrokrati povolí)...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna brzdových destiček.

    Výměna původních destiček Bendix za origo Brembo. Rozdíl jde hodně poznat, už jen v tom, že nové nezajeté Bremba brzdí stejně dobře, jako zajeté Bendix. Jak si to pomalu sedá, tak se to ještě zlepšuje. Kotouč je také Bre

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 15.03.2014
    Uskutečněno: 15.03.2014
    Tachometr: 32000km
  • Can-Am Renegade 1000 X xc

    Opět se mi dostala do rukou tato hračka, tak jsem neodolal a trochu ji protáhl na místní trati...

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 01.07.2013
    Uskutečněno: 01.07.2013
  • Pravidelný servis 5000 km

    Na jaro mi zase vytekla pravá vidle. Myslím, že to dělá kvůli opotřebovaným pouzdrům - jakmile motorka stojí přes zimu, tak trubky ve vidlici vytlačí gufero, které pak začne propouštět olej. Pouzdra jsou objednány nové (

    Typ: Údržba
    Vloženo: 22.05.2013
    Uskutečněno: 22.05.2013
    Tachometr: 30700km
    Komentářů: 1x


TOPlist