renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW HP2 Enduro (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petr-RSV
Vloženo 21.2.2011
Aktualizováno 15.3.2014
Zobrazeno 22 515x
HODNOCENÍ PROFILU OD 68 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 23.07.2012, Uskutečněno: 14.07.2012, Stav tachometru: 25000 km, Zhlédnuto: 10x


Protože jsme to na XT srazu roku 2011 trochu přehnali s chlastem, nějaká hlava pomazaná dostala nápad, následující sraz členů komunity XT660.cz uskutečnit v Itálii. Všichni už měli nějaké to promile a tak bez problémů souhlasili a ještě se hecovali, jakou cestovní rychlostí to XT ujedou. Horší však bylo to, že tento "blbý" nápad přetrval i za střízliva a tak jsme se následující rok opět sešli - tentokrát však v italském kempu Sabbiadoro - poblíž Caorle. Každý akci pojal po svém. Někdo přijel "na otočku" vykoupat se v moři a zachlastat, další se vraceli z dovolené ve Slovinsku, jiní teprve do Slovinska po akci odjížděli, no a já jsem se svou drahou polovičkou následně pokračoval jižněji do Itálie směrem Modena. Z tohoto krásného města, kde máme přátele, jsme vyráželi na další výlety za krásama Itálie. Mimo jiné jsme navštívili nově otevřené Muzeum Enzo Ferrari (jehož budovu navrhl Jan Kaplický s Future Systems) a premiéru měly také Benátky... Počasí jsme vychytali, motorka šlapala na výbornou a cestu domů jsme završili dálničním přesunem 987 km na zátah, což HP2 zvládla cestovní rychlostí 150-160 km/h s přehledem, dokonce lépe než cestovně vybavená Yamaha Tenere XT660Z, kterou jsem měl dříve a se kterou jsem jel úplně stejnou trasu. Jinak kloubouk dolů před kluky na XT. Skupinku jedoucí z Moravy vedl Venca, který to na své do terénu upravené XT (ostrý drapák, pomalý převod, WP vidlice z KTM apod.) sypal po dálnici ve dvou s kufry šílených 140, místy 150 kmh - fakt masochista ...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna brzdových destiček.

    Výměna původních destiček Bendix za origo Brembo. Rozdíl jde hodně poznat, už jen v tom, že nové nezajeté Bremba brzdí stejně dobře, jako zajeté Bendix. Jak si to pomalu sedá, tak se to ještě zlepšuje. Kotouč je také Bre

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 15.03.2014
    Uskutečněno: 15.03.2014
    Tachometr: 32000km
  • Can-Am Renegade 1000 X xc

    Opět se mi dostala do rukou tato hračka, tak jsem neodolal a trochu ji protáhl na místní trati...

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 01.07.2013
    Uskutečněno: 01.07.2013
  • Pravidelný servis 5000 km

    Na jaro mi zase vytekla pravá vidle. Myslím, že to dělá kvůli opotřebovaným pouzdrům - jakmile motorka stojí přes zimu, tak trubky ve vidlici vytlačí gufero, které pak začne propouštět olej. Pouzdra jsou objednány nové (

    Typ: Údržba
    Vloženo: 22.05.2013
    Uskutečněno: 22.05.2013
    Tachometr: 30700km
    Komentářů: 1x


TOPlist