renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW HP2 Enduro (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petr-RSV
Vloženo 21.2.2011
Aktualizováno 15.3.2014
Zobrazeno 22 515x
HODNOCENÍ PROFILU OD 68 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 05.04.2011, Uskutečněno: 02.04.2011, Stav tachometru: 13900 km, Zhlédnuto: 12x


S Laďou na KTM 950 Adventure jsme se přihlásili na XL Sand Rally a dohodli jsme se, že víkendy před startem závodu strávíme tréninkem na písečné trati v Pánově. Už jen samotná cesta lesy a polňačkami do Hodonína z Uherského Hradiště byla perfektní enduro rozcvičkou. Střídaly se úseky kolem 100 kmh po polňačce s táhlými písečnými pasážemi kolem 70 kmh až po kličkování po vyjeté stezce mezi stromy na jedničku max dvojku. Na trati už to taková sranda nebyla. Čekal jsem déšť a tak jsem si vzal bundu a kalhoty. Nakonec vylezlo slunce tak jsem se koupal ve vlastním potu. Laďa měl jen dres a chrániče, takže se mu jelo určitě líp. Motorky jsme na trati několikrát odložili. Rovinky je nutné jet na dvojku ve stoje a plný plyn. Zatáčky berem v sedě na jedničku a hódně plynu, jinak je to jistý pád. Nesmí se zpomalit, jinak je těžké se zase rozjet do tempa. Než jsme jeli zpět domů, dali jsme si pár kol na "trati" v méně hlubokém písku, abysme si trochu odpočali. Jinak KO. Na kondičce je potřeba "trochu" zapracovat, protože jsem úplná zdechlina, co neujede dvě kola v kuse . Motorky si v písku jinak počínaly celkem dobře, řekl bych že HP2 je do těchto podmínek vhodnější (když pominu jezdce). Na KTM se na trati pokazilo palivové čerpadlo (Laďa už tam má prý třetí - tentokrát z Yamahy, které vydrželo víc než nové KTM). Naštěstí náš fotograf Lukáš měl s sebou snad kompletní nářadí na možnou generálku své Ochcáfky f tédéíčku včetně natažení elektriky (dělá sítě a IT ). Takže multimetr, poměřit proud, zkontrolovat všechny konektory atd... Zkrátka po půl hodině motorka zase chytla ... Cesta zpět lesem byla už bez problémů. Příští víkend repeté

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hiffson (5) napsal 06.04.2011 v 08:42

Skvělé

smartin1 (55) napsal 05.04.2011 v 18:19

Nádherný stroje,parádní fotky!!!Tomu já říkám pořádný endura!!!


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna brzdových destiček.

    Výměna původních destiček Bendix za origo Brembo. Rozdíl jde hodně poznat, už jen v tom, že nové nezajeté Bremba brzdí stejně dobře, jako zajeté Bendix. Jak si to pomalu sedá, tak se to ještě zlepšuje. Kotouč je také Bre

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 15.03.2014
    Uskutečněno: 15.03.2014
    Tachometr: 32000km
  • Can-Am Renegade 1000 X xc

    Opět se mi dostala do rukou tato hračka, tak jsem neodolal a trochu ji protáhl na místní trati...

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 01.07.2013
    Uskutečněno: 01.07.2013
  • Pravidelný servis 5000 km

    Na jaro mi zase vytekla pravá vidle. Myslím, že to dělá kvůli opotřebovaným pouzdrům - jakmile motorka stojí přes zimu, tak trubky ve vidlici vytlačí gufero, které pak začne propouštět olej. Pouzdra jsou objednány nové (

    Typ: Údržba
    Vloženo: 22.05.2013
    Uskutečněno: 22.05.2013
    Tachometr: 30700km
    Komentářů: 1x


TOPlist