Yamaha XV 1100 Virago (1992)

Vlastník ajaxv
Vloženo 5.7.2005
Aktualizováno 12.4.2010

Vloženo: 24.09.2008, Uskutečněno: 24.09.2008, Zhlédnuto: 14x

JAK JSEM CESTOVAL PO KRÁSÁCH SLOVENSKÝCH;

Tak jsem seděl u počítače a prohlížel si fotky z motovýletů, mých i kamarádů. No a trochu mi přišlo líto že letos nemám tu zprávnou dávku kiláků. 3 500 kiláků, co to je že? A tak v sobotu jsem se ještě na poslední chvíli pokusil přihlásit na pětidenní jízdu na Slovensko, kterou pořádal Web – Patrik. No pro mě to bylo vlastně „last minute“. Patrik odpověděl že místečko se pro mě určitě najde a já začal balit a chystat. Měl jsem ještě pát slovenských korun, ale na celou akci to bylo dost málo, na ubytování a pár litrů benálu to bylo a ostatní jsem řešil až na místě.
Středy jsem se nemohl dočkat i když má mise byla docela v ohrožení kvůli bolavému zubu, ale jak jsem sedl na mašinu, všechno rázem zkončilo, po bolesti ani stopa.
Do Hodonína jsem přijel, samozřejmě jako první, čekal jsem skoro hodinu, než se oběvil další, no a potom už to bylo rychlé. Všichni se sjížděli tak nějak v jednu chvíli.
Po krátkém pokecu se celá tlupa 15 ti motorek vydala na cestu ke slovenským hranicím ( i když já si myslím že mezi náma hranice vlastně nikdy nic neznamenaly) První etapa byla trochu náročná na kiláky, ale stálo to za to. Odhadem asi 340 km do Ivachnovej, kde bylo ubytování a první společné papu a bumbání.
Ráno po snídani jsme se vydali na další, ale už méně náročnou trasu a to do Levoči, bylo to pár kiláků za městem RZ penzion, kde nás čekalo grilované masíčko a pivko. A to byl další krásně prožitý den, kde jsme projížděli po cestách o kterých se nám v Česku ani nezdá.
Po cestě jsme se z dálky pokochali pohledem na spišský hrad a udělali pár fotek, samozřemě že s uctivé vzdálenosti, protože každý motorkář je tak trochu lenoch a kam nemůže se svoji milou, tak tam prostě nemusí, fotka postačí.
Dále nás cesty dovedly až na Širavu; Zemplinská Širava, hotel CHEMEZ***
Tam jsme se zdrželi dvě noci. Přijeli jsme celkem brzy a tak bylo dost času na prohlídku okolí a návštěvu hotelového bazénu.
Druhý den se naše grupa rozdělila na dvě skupiny, jedni, asi 10 motorek jeli na Duklu a druhá se jela podívat do chráněné krajinné oblasti Morské oko, my jsme ten den najeli kolem sta kiláků, ale druhá skupina z Dukly měla za sebou asi 380km a přijeli i pozdě na večeři. Ale po jídle se všichni dali rychle dohromady a byla skvělá náladička, jak u baru, tak i v bazénu.
V neděli ráno po snídani se začalo balit a chystali jsme se na nejdelší cestu k domovu. Zdeněk to měl až do Děčína a Honza do Jáchymova, tak že nečekali a odjeli už ráno v 7 hodin.
Znovu se udělali dvě skupinky a vydaly se na cestu, jenže jsme se stejně po cestě nějak potkávali a předjížděli atp,,,
Počasí nám vyšlo nádherné, perfektně zorganizovaná skupinová jízda, blokaři zajišťovali plynulé průjezdy křižovatkama, rozestupy mezi motorkama přímo ukázkové.
Dlouho jsem takovou krásu naviděl a za celou dobu jsem najezdil 1512km.
A jěště, k vidění toho bylo moc i slovenští spoluobčané ve svých domcích se satelity a střechou ze všeho co se dá, postávali kolem silnic a nabízeli cosi v košíku, prý asi houby, ale nikdo si nteroufl zastavit, proč taky že?
Tak to je asi všechno. Fotky a další písemnosti najdete na stránkách Weba, Ddraka a Zdendy.
A také jsem parádně zmokl 7km před barákem, za asi 15 min.jízdy jsem chytil 17mm srážek, to napršelo přesně za těch zmiňovaných 15 min.
Ale ničeho nelituji, jem přece zvyklý, letošní sezona mi to prostě tak dělá.
Znovu se těším na další takovou dovolenou na dvou kolech.
AJAXV

dědoušek (2) napsal 03.04.2013 v 09:22

Krásné počteníčko. Díky.

Pinos (0) napsal 09.09.2012 v 08:54

Stroj, fotky a hlavně názor, to se u mě cení. Přečetl jsem hlavně názor na mašiny a musím plně souhlasit. Jsem starej Jawař a teď mám silnici. Sem tam vypůjčka Endurka a nebo Kawu VN. Každý stroj je prostě na něco jiného. S Yamahou FZ se rozhodně do terénu nedám a když spěchám z Ostravy do Prahy, na Jawě nepojedu. Když nespěchám, pak ano. Prokrásu z jízdy a požitek a radost přeji všem spusty krásných bezpečných kilometrů na všem co má 2 - až 3 kola.

ivan1 (0) napsal 21.09.2011 v 18:48

Stroj , fotky , je to za 10. . Ani jsem si nevšiml, že jsem nehodnotil. PC není můj kamarád, pořád s ním bojuji. Přeji další šťastně ujeté km. Ahoj

• Tak jsem se byl trochu projet seženou a jak tak jezdíme, každý na nás mával, blikal, já zdravil a byl jsem tak nějak pěkně v pohodičce že mě má každý motorista rád a když jsem přijel domů, tak mi došlo proč, nesvítilo mi

Vloženo: 07.04.2009
    Uskutečněno: 07.04.2009
  • POSLEDNÍ KRUMLOVSKÁ MÍLE 27. 09.2008 jsme zakončili motosezonu poslední společnou vyjížďkou, počasí bylo krásné cesty, až na pár krátkých úseků byly výborné. Účast byla znovu veliká, kamarádi ze Slovenska – Bratislav