Jawa 350/640 Sport, s celokapotáží, jinak klasická osmičková třinda s kotoučem, konečně správná mašina pro pořádné chlapy!
Recenze
Moje bývalá motorka. Úplně normální třinda v cestovním provedení s upravenými výfuky, jinak ve zcela originálním stavu, až na pár mnou a minulým majitelem provedených ryze funkčních úprav. Velice dobrá a spolehlivá motorka, kterou však ubíjí špatné dílenské zpracování z výroby, ale především tragická kvalita dnes vyráběných ND.
Vyměnil jsem několik dílů, které už vzal čas, osadil klasickými řídítky, která jsou pohodlnější, sehnal drátěná kola, protože litá praskají.
Motor, díky konstrukci výfuků, začíná použitelně táhnout až od 3000 otáček, ale zato se velice ochotně nechá vytáčet až k 6000 otáčkám. Kolem 5000 ot. se projeví citelný zátah dvoukomor. Koncovky jsou laděné firmou TK Moto a tuto úpravu provedl již předchozí majitel.
Provozní náplně:
Motorový olej používám Lavio Motosynt 2T, v poměru 1:40, jsem velice spokojen.
Do převodovky jsem použil na doporučení Motul 5100 10W-40 a nemám výhrad. Spojka běží krásně, neunáší, dobře vypíná a neklouže. Olej rovněž ve větší míře neprolíná.
V ramenou přední vidlice mám směs motoráku 10W-40 a tlumičáku TL15 v poměru 1:1. Pro letní teploty zvažuji jednotnou náplň o SAE 30.
Spotřeba se pohybuje mezi 3,5 až 5,5 l/100 km, v závislosti na jízdním režimu. Průměrná spotřeba je 4,5 l/100 km.
Závady - vysypané ložisko zadního kola, zaseklý jehlový ventil karburátoru.
pěkná třipade, zvlášť ta fotka jak jí máš u zdi se povedla
Moc pěkná mám tu samou,ale už řádně ocestovalou
Pěkné taky jsem ji měl dávám 10b
Zdarec, pěkná no, koukám žes to fotil kousek od nás...
Ať slouží dalších 40 let bez problémů