PROFIL MOTORKY

Yamaha XJ 600 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník dave-lister
Vloženo 20.8.2010
Aktualizováno 1.4.2014
Zobrazeno 1 640x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sice to má špatný uspořádání motoru a špatnej počet válců, ale vypadá to že na tom půjde velmi pohodlně jezdit. :D :D :D

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Pohodová motorka, tu musím koupit.

Recenze

19.8.2010 - Starý znáný XJ 600 S, vypadá že je v původnim stavu, na tachometru je asi 20 tisíc, ale ten bude stočenej. Na předku byli dokonce sjetý originální destičky, tak jsem koupil u Yamahy stejný a brzdí to dokonale. Opravdu brzdy jsou na této motorce vynikající. Koupil jsem jí s nefunkčním zadním centrálem, ale už je vyměněnej. Zdá se mi že to vibruje více než by mělo, budu se na to muset podívat. Původní majitel sundal hlavní stojan a poztrácel pružiny. Pružiny jsem obejdnal u Yamahy a namontoval jsem ho zpátky.

21.8.2010 - Máme za sebou první větší výlet. Praha - Dubá - Jílové u Děčína - Praha. Při tankování mi vyšla spotřeba 4,7, a to jsem pořád předjížděl a řadil jako o závod. Seřídil jsem podtlaky. Motor se zklidinil na volnoběh, ale vibrace nezmizeli. Spíš se stáhli do užšího pásma. Před seřízením to vibrovalo mezi 4-5 tisíci otáček, teď to vibruje jen při 4,5tisících a docela silně. Asi by to chtělo obohatit směs, musim na to ještě kouknout. Kvůli vibracím jedu buď kochačku do 4 tisíc otáček nebo nejdu pod 5 tísíc otáček, podle zkušenosti ostatních majitelů jsou ty vibrace normální. Zatim jsem udělal takovou menší údržbu abych mohl dojezdit tuhle sezónu. Vyměnil jsem přední destičky, vzduchový filtr, seřídil podtlaky, vyměnil olej v motoru, zkouknul jsem spojkové lamely - zjistil jsem že jsou v pr... V zimě budu muset vyměnit celou spojku. Vyměnil jsem zadní centrál. Vůbec netlumil, přes zimu ho nechám opravit. Zatím jezdím s kusovkou z Německa která tlumí celkem pěkně. Ten tlumič který jsem vyndal je zvenku docela zánovní, žádná koroze, jen je trochu mastnej od oleje. Je trochu hlučnej rozvoďák, napínák je vyjetej tak do půjky. Uvidíme zda vyměním jen napínák (1900 kč) nebo i řetěz. Překvapili mě nízké ceny origo dílů. Například vzduchový filtr - 540 kč, přední destičky 2300 kč. Uvidíme kolik budou stát další potřebný věci, hlavně podložky pro seřízení ventilů - ty budu kontrolovat po sezóně v zimě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dave-lister
dave-lister napsal 21.08.10 v 02:38

Já tam mám Pirelli Sport Demon a sedí dobře. Vibrace mě se..., musim to vyřešit. Je to docela roze..., za studena špatně startuje, budu muset kouknout na karburátory. A spojka je taky nic moc, při rozjezdu bere hodně nakonci. Ale jinak základ je dobrej. Padáky chci taky koupit. Nějaký pěkný chromovaný.

green
green napsal 20.08.10 v 16:52

XJéčko je gut motorka.. Jezdit na tom určitě půjde ..

codyk
codyk napsal 20.08.10 v 12:59

na fotce vypadá pěkně. taky jsem chtěl kapotážovou, ale nebyla a tak mám nko. nicméně hodně pohodlná motorka na cestování ve dvou a 3kufry. obul jsem ji do michelin pilot activ a super, po cca 6t km jsou jako nové, velmi dobře drží a to i za deště (letos mám v dešti najeto snad víc než za slunka). nějaké drobné vibrace tam jsou a to mezi cca 4000-4500 ot., bez padáku od 3500 ot., takže doporučuju padáky, nicméně proti vibrazím z jakwky to je jen šimrání... hezkej zbytek sezony 2010

Více komentářů



TOPlist