Byla to policejní verze zvaná nanuk (Jawa-ČZ)a PAV 40,bohužel nesehnal jsem origo kapotáž,tak jsem udělal Nanuka po svém.Velice spolehlivý stroj s kterým sem polikal tisíce kilometrů.
Recenze
Nanuka jsem rozebral-nastříkal ,posháněl díly,poladil,a chodil jak hodinky.Opravdu jsme
si spolu užili.Chytal "na poprvé" vždy a nikdy mne nikde nenechal,jen občas při delších
cestách trošinku nestíhalo dobíjení ,elektro instalaci jsem dal novou origo,ale těch světel
bylo asi příliš,i když v mlhovkách byly parkovačky a oranžové světýlko na blatníku,přídavné
na vidlici a Pav ,něco to sebralo.Byl to opravdu jedinečný stroj,plus pol na kostře ,hlavy válců
měli vnitřní prostor odlišný,viděl jsem to na vojenských 350-360,kontrolky Jawa 500,
pohotovostní stojan...Motor šlapal supr,dodnes vzpomínám jak jsem v kopcích předjížděl
ve 120 DeDeRony na vyšuměných 535vjerážkách.
Jezdil téměř celoročně tak jsem namontoval dobový kryt na nohy a plexi z nějakého skůtra.
Strávil jsem s ním spoustu času na silnici i v dílně a prodal jsem ji po hezkých pár letech.
George1P Maska je z nanuka předchozí majitel slaminátoval zadek s obrubou světla a vzniklo toto jediněčné dílo ,léta jsem sháněl to co on vyhodil,pak mi někdo daroval oranžovobílou kapotáž tak jsem použil spodek,jinak dostal jsem k němu pár koleček do převodovky,prý tam byla "5"ale nevim i ta světlá modrá(blatník,rám)prý byla původní MV ČSSR
Zajímavý kousek. Škoda, že je už pryč. Zajímá mě ta "maska" s reflektorem. Zadek je určitě z Nanuka (možná celý kus - ale ještě jsem ho nikde na dobových fotkách ani na renovacích neviděl) Světlo vypadá jakoby ze soutěžáku ("Tramvaj"?)